ad
  • 8.176.079 stemmen

Tweety's High Flying Adventure (2000)

Animatie / Komedie | 72 minuten

Genre: Animatie / Komedie

Geregisseerd door: Karl Toerge, Charles Visser en James T. Walker

Met onder meer: Joe Alaskey, June Foray en Tress MacNeille

IMDb beoordeling: 5,9 (662)

Over Tweety's High Flying Adventure

"You're in for a TWEMENDOUS ride as TWEETY takes off in his VERY FIRST MOVIE!"

Als Col. Rimfire beweert dat katten de meest intelligente wezens op aarde zijn, voelt Granny zich beledigd en beweert dat haar vogeltje Tweety in tachtig dagen rond de wereld kan vliegen en tachtig pootafdrukken van katten kan verzamelen. Er ontstaat een weddenschap en alle deelnemers beloven dat ze het plaatselijke speelplein zullen sponsoren als Tweety het haalt.

image

Tweety / Sylvester / Bugs Bunny / Daffy Duck / Marvin the Martian / Colonel Rimfire / Henery Hawk / Pepe Le Pew (stem)

Casino Cat / Foghorn Leghorn / Bertie / Additional Voices (stem) (as Jeff Glen Bennett)

Additional stems (stem)

Rocky / Tasmanian Devil / Yosemite Sam / Cool Cat / Hubie / Additional Voices (stem)

Granny (stem)

Pete Puma / Additional Voices (stem)

Additional Voices (stem)

Airplane Worker / Prissy / Queen of England / Additional Voices (stem)

Additional Voices (stem)

lizard

2 keer gezien best grappig maar wat kinderachtig

avatar van Bart Tönjann

Bart Tönjann

Leuke film voor de Looney Tunes fan, door de vele personages die de revue passeren. Helemaal geen slechte film, al vond ik het soms te druk. Had wel wat meer rust in gemogen. Toch heb ik als 10-jarige wel redelijk weten te genieten van deze Looney Tunes film, maar nu vind ik hem wat minder. Maar realiserend dat deze film zich orienteerd op een jonger publiek,

3 sterren