Bibi & Tina: Mädchen gegen Jungs (2016)

Alternatieve titel: Bibi & Tina: Jongens tegen de Meiden

1 stem

Duitsland
Familie / Avontuur

geregisseerd door Detlev Buck
met Lina Larissa Strahl, Lisa Marie Koroll en Louis Held

De kleine heks Bibi en haar vriendin Tina wonen op de paardenboerderij van de familie Martin. Op een dag komt er een aantal studenten uit de grote stad in de Martinshoeve op bezoek om het Duitse plattelandsleven te ontdekken. Ze beleven samen avonturen tijdens een 'Falkensteiner schattenjacht' en worden verdeeld in twee groepen: jongens en meisjes. Maar net op dat ogenblik verliest Bibi haar toverkrachten.