Are We There Yet? (2005)

Verenigde Staten / Canada
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Brian Levant
met Ice Cube, Nia Long en Aleisha Allen

Nick, een gladde jongen, wil een afspraakje met Suzanne, een net gescheiden jonge vrouw, voor oudjaarsavond. Enige probleem is dat Suzanne vastzit in Vancouver voor haar werk en zich beroerd voelt omdat ze haar kinderen mist. Nick grijpt deze mogelijkheid aan om een goede beurt te maken. Hij besluit haar 8 jaar oude zoontje Kevin en haar 11 jaar oude dochter vanuit Portland, Oregon naar Vancouver te brengen, om herenigd te worden met hun moeder. Wat Nick nog niet weet is dat haar kinderen een hekel hebben aan elke man die in de buurt van hun moeder komt..

avatar van huVILEub
timburton schreef:
Wat heeft die Levant met negers? Hij is er niet eens zelf een!

Hoe bedoel je?
Hij heeft toch maar 2 films met negers?
Snow Dogs en deze. Of bedoel je dat niet?

avatar van mayhemblik
Is Ice cube de allerslechste acteur ooit??
Mag ik dat zeggen, ja ik mag dat zeggen. (om met Mart te spreken)
Net een klein stukje gezien van deze film en had ik plaats vervangende schaamte bij het ''acteerwerk'' van I. Cube.
Please Ice go straight back to Compton and stay there!!

avatar van Fonzo
Zulke koters zul je maar hebben, achter het behang plakken haha.

avatar van MovieHolic
Wauw wat een waardeloze b-film! Slecht acteerwerk door alles en iedereen, ellendig verhaal met een vanaf de eerste minuut bekend einde.

Muggsy
Eazy-E is rolling over in his grave.

avatar van FelixTheCat
Redelijke comedy. Er zaten wel wat leuke en grappige momenten tussen.

avatar van AGE-411
zo 14 maart om 19.25 op 2BE

En toch vond ik het 'n fijne zondagavondfilm!

avatar van Kilii
Oké, dit is dus echt het type films die je alleen kunt zien met de hele familie. De jongere generatie kan er dan af en toe eens met lachen, en dan zijn die ook weer content.
Om eerlijk te zijn heb ik af en toe ook wel een glimlach(je) getoond. Hoewel daar wel wat voor nodig was.

Er gebeurt niets nieuws in deze film, alles wat er gebeurde had je kunnen voorspellen.
Deze film verdient het genre; komedie niet voor mij. ( Romantiek al helemaal niet, dat even terzijde) Dit zou een "speelfilm" genoemd kunnen worden.
Het enige positieve aan deze film vond ik de prestatie van Ice Cube, ik heb toch wel een paar keer gelachen met z'n fratsen.

Dit is een film die je in je kast hebt staan, maar snel vergeet; En dus onder het stof komt te zitten. Misschien heb ik 'm hier ergens, alhoewel ik geen slechte films koop, althans dat probeer ik natuurlijk .

Heb van deze film wel genoten, geweldig hoe die kinderen heel die auto ruïneren en op het laatst helpt Ice Cube nog een handje mee

Kon er wel om lachen, maar af en toe iets minder en begint het een beetje te vervelen, maar komt na een paar minuten later weer goed terug. Daarom toch nog een voldoende, was best een redelijke film.

avatar van sofripa
Flauw, maar toch met de nodige grappen. Kids from hell en Ice Cube maar incasseren.

avatar van Rodger
Blijft een leuke komedie, met wat leuke grappen.

avatar van John Lee Hooker
Beetje flauw dit... stelletje kinderen die een man lastig vallen. Als er echt niets anders op is kun je een poging wagen, maar gieren en brullen is het sowiezo niet. En die standaardverhoudingen tussen Nick en Suzanne ( Nick probeert haar kalm en zoetjes binnen te slepen en Suzanne lijkt niets aan haar hoofd te hebben.. ) doen ook niet veel goeds.
Het is weg te kijken maar 90 minuten is echt het maximum, zoals de titel zegt.

avatar van rotjuh
Natuurlijk onrealistisch en amerikaans maar wel erg leuk.
Het zal je maar overkomen ... deze draakjes als reactie op je goede gedrag...
Geen kids in huis hier en als twee volwassenen erg veel plezier aan deze leuke komedie gehad.
Het kijken en 4,5 ster zeker waard

Vrij domme film. Ik vond er niets grappig aan. Ice Cube deed het toch nog iets wa goed.

avatar van brabusRUS
Echt slecht!

Wat een drama. Na Persuit of Happyness te hebben gezien, had ik zin een makkelijke komedie. Jammer genoeg was dit in mijn ogen geen komedie. Ik heb in totaal twee keer moeten glimlachen. Deze film bevat slecht acteerwerk en veel cliché gebeurtenissen. Nu vind ik een cliché film niet zo heel erg, zolang die niet irriteert en onderhoudend is. Jammer genoeg was het in deze film wel het geval. Ik heb mij vrijwel aan alles geïrriteerd. En laten we het einde niet vergeten: die was zo ontiegelijk slecht, dat ik een beetje moest lachen. Alsof ze op het einde moe waren, en dus slecht gingen acteren. Zo nep en cliché, bah!

Zwarte komedies vind ik top, alleen niet deze. En ook jammer van die Navigator.

avatar van DragQueen
Een redelijke komedie, met zeer vervelende kinderen, die Ice Cube het leven zuur maken. het levert wel een aantal leuke momenten op, al is de humor soms wat flauw. het verhaal is verder flinterdun, en Ice Cube acteert niet al te best. 2 sterren.

avatar van Amercianpie
domme komedie die laat zien hoe een vrouw een man gebruikt, hoe het dus niet moet...

& vervelende kinderen waar ik mij persoonlijk erg aan irriteerde.

avatar van predator
Irritante film, eigenlijk niet volledig uit te kijken. Een grote marteling.

avatar van moviemafketel
Sowieso rappers in een Komedie, kan er niet echt aan wennen.

avatar van Rory Breaker
Flauw, vooral die verschrikkelijke liefdesscenes.

avatar van kuk
kuk
Niet alleen flauw, maar ook ontzettend ongeïnspireerd. Alle karakters zijn gewoon om over te kotsen zo slecht.

avatar van Phantasm
Erg leuke komedie die lekker wegkijkt,

avatar van Kondoro0614
Are We There Yet?

Prima komedie film die Ice Cube leuk probeert te brengen alleen beetje verrot is door de kleine kinderen. Man, man, man. Wat kan ik een pest hebben aan kinderen in een film, heletijd dat overdreven gedoe vind ik. Zoals dat met de lip van dat jochie... Nee serieus, Ice Cube vind ik leuk acteren, ook in de film Friday vond ik hem geinig, maar ik had niet zoveel met de kinderen en dat overdreven geslijm aan het einde. Nee, ik vond de film in het algemeen wel geinig bedacht hoor daar niet van, alles wat fout gaat voor Ice Cube, nee ik heb serieus wel eens moeten lachen om de beste man. Van ghetto rapper naar baby zitter.

Zoals ik al zei, Ice Cube deed het leuk. Nia Long, knappe vrouw, deed het ook leuk. Aleisha Allen en Philip Bolden vond ik dan wat minder.

Het verhaal was oke, wel leuk bedacht. Het concept was ook wel geinig, alleen ik vond het nou niet echt een super film. Leuk om een keer te kijken hoor, daar niet van. Staat ook op Netflix trouwens. Maar, het zou nou nooit echt een super film worden, helaas. En ik persoonlijk vind dat komen door de irritatie die ik opwekte door die kinderen, of was het ook de bedoeling van deze hele film? Afijn, net aan een voldoende!