ad

Met onder meer: Jake T. Austin, Mandy Patinkin en Whoopi Goldberg

Releasedatum: 4 augustus 2006

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis

Over Everyone's Hero

"No matter where life takes you, always keep swingin'"

De kleine honkballer Irving maakt een enorme reis om Babe Ruth en de New York Yankees te helpen de World Series te winnen. Hij moet namelijk de honkbalknuppel van Babe Ruth op tijd bij de honkballer brengen in 1932. Onderweg ontmoet hij een aantal nieuwe vrienden die hem helpen zijn doel te bereiken.

image

Announcer (stem)

avatar van Esteban

Esteban

Trailer : http://www.everyoneshero.com/

De nieuwste computeranimatie van Fox, duidelijk gericht op een jonger publiek. Toegegeven, het ziet er allemaal best wel charmant uit. Maar er moet toch nog een markt zijn voor de grotendeels handgetekende films? Bij deze beelden denk ik aan ‘the Iron Giant’, één van de weinige niet-disney’s die het tegen de gerespecteerde ‘Classics’ kan opnemen. Maar goed, ‘k ga er mij moeten bij neerleggen. Het is op zich al een goed teken dat ze hier iets anders proberen dan een een aaneenschakeling van oneindige grappen. Want dat is wat er momenteel mis gaat.

Moviestar

Met uncredited bijdrage van Robin Williams! Die man blijft verrassen met onbekende projecten.

avatar van RWL

RWL

Nogal ja. Achteraf bekeken was het vrij logisch dat ie hieraan zou meewerken, maar ja, als de bevestiging uitblijft...

15 september in de US, dus dat wordt toch nog een RW film tijdens m'n vakantie. Vraag niet wat voor één, maar het is er wel 1 .

avatar van Jason28

Jason28

Christopher Reeve??? Dat doet ie knap vanuit zijn graf. Hij is dus echt Superman??

avatar van iGeO

iGeO

Leuke film met - inderdaad - een hoog kinder-gehalte.

Heel erg Amerikaans, met een hoog "feelgood-movie" gehalte.

Kortom leuk voor de kids en voor de liefhebbers.

3 ***

avatar van Betamax

Betamax

Best leuke film.

Ik ben personelijk niet zo op films over sport maar deze is best te doen.

Achtergronden trouwens erg mooi.

avatar van chicow

chicow

Leuke film! Wel erg amerikaans, maar desondanks een goed verhaal en zeker de moeite waard! Heb er zelf lekker van genoten van mij een 7 dus 3½

avatar van Esteban

Esteban

Is deze animatiefilm in alle stilte verdwenen? Hij is hier nog steeds niet geraakt. 'k Ben namelijk wel benieuwd.

avatar van RWL

RWL

Geen idee hoe het met deze film zit. Ik heb de DVD iig al een paar maanden liggen. Een bioscooprelease zit er zeker niet in.

avatar van Erwinner

Erwinner

18 November 2008 te huur, 3 wkn. later op koop dvd.

Bron IMDB : This is the film Christopher Reeve was working on at the time of his death. Vandaar dat ie nog vermeld staat.

avatar van JohnnyO

JohnnyO

Dit is een leuke film voor de kids.

Er zitten een hoop leuke grappige scenes in en hij verveelt niet.

Kinderen vinden stuntelige figuren altijd leuk (kijk maar naar sully in monster en co. bv.) en deze film willen de kids bij ons thuis nu al meerdere keren zien.

avatar van queenie

queenie

Leuke film. Mooie animaties en een leuk vlot verhaal.

avatar van Chainsaw

Chainsaw

Charmant animatiefilmpje. Erg leuk voor de kleintjes, maar ook voor de wat oudere kijker nog best de moeite waard. Everyone's Hero is prima geanimeerd en een leuk nonsens verhaaltje. Uitgangspunt is voorspelbaar en, evenals de personages, weinig vernieuwend, maar het weet allemaal goed te vermaken. Vooral die sarcastische honkbal was leuk.

3 sterren.

avatar van el padrino