Split Second (1953)

Film noir / Thriller

geregisseerd door Dick Powell
met Stephen McNally, Alexis Smith en Jan Sterling

De ontsnapte gevangene Sam Hurley is op de vlucht met zijn gewonde vriend Bart Moore en de stomme handlanger Dummy. Samen met een aantal gijzelaars nemen zij hun intrek in een spookstadje in Nevada. Dit is volgens Sam de perfecte tijdelijke schuilplaats omdat dit stadje als proefplaats dient voor het testen van een atoombom. Om zes uur 's ochtends zal de bom afgaan. Naarmate de tijd verstrijkt, nemen de spanningen in de groep toe.

veron35
Hier staat dat hij maar 1 stem heeft gekregen terwijl bij 'stemmen' staat dat stinissen en jex bijde 3,5* hebben gegeven. Hoe kan dit?

avatar van Dogie_Hogan
veron35 schreef:
Klopt, vreemd.

Lijkt mij prima verhaal met prima cast, en regiedebuut van acteur Dick Powell, maar helaas is er alleen deze belabberde R-2Fr transfer van Montparnasse , jammer.

Raar inderdaad.

avatar van Quentin
Had ik gister ook bij Il Grande Attacco, die 1* stem onbrak er totdat ik mijn stem plaatste.

kappeuter (moderator)
Probleem opgelost.