The Condemned 2 (2015)

Actie

geregisseerd door Roel Reiné
met Randy Orton, Eric Roberts en Wes Studi

Na een mislukte missie om de leider van een gokimperium op te pakken, wordt premiejager Will Tanner zelf opgejaagd. Hij is het menselijke doelwit in een spel waarbij de spelers moeten doden of anders gedood worden. Terwijl grote gokkers wedden op wie zal overleven moeten Will, zijn vader en de leden van Will's team een oorlog zien te overwinnen van het meesterbrein achter het spel, Raul Baccaro.

avatar van Kondoro0614
Leuk, leuk!!!!!!!!!!

Krijgt een Amerikaanse bioscooprelease volgens de laatste berichten.

avatar van Quentin
Trailer heeft anders ultieme DTV-look.

Was oorspronkelijk ook de bedoeling denk ik. Maar wellicht juist goed nieuws als ze het toch waard vinden de film op groot scherm uit te brengen.

avatar van xaid
ziet er cheap uit

avatar van Filmkonyn
Slecht... Op zich verwacht je al niet veel als een WWE gast gaat acteren, want dat gaat bijna nooit goed. Maar met dit soort films heb je weinig acteer talent nodig.Eric Roberts had ik eigenlijk niet in dit soort b-films verwacht, maar gelukkig heeft ie maar een klein rolletje..

De film is een en al actie, gevechten en explosies, wat op zich niet slecht hoeft te zijn. Alleen wat ik dan nooit snap is waarom de gasten altijd problemen hebben om de hoofdpersoon uit te schakelen (het is een film, ik weet het..) De gevechten zelf zijn slecht (op sommige stukken zie je dat zijn vuist 15 cm van z'n gezicht af is) Het grootste deel van het budget zit in de explosies, want die zijn er veel en vaak ook nutteloos. Onze grote vriend de sniper kan wel een agent raken in de borst, maar als ie 2 minuten de tijd heeft om rustig onze held dood te schieten, raakt ie hem nauwelijks in z'n arm.

Mocht ik ooit in zo'n situatie zitten, dan hoop ik dat mijn team beter is dan deze kneuzen en dan het einde... of, wacht.. laat ik maar niets zeggen, heb de film al genoeg af gekraakt...

Mocht je deze willen kijken, verwacht niet veel.... 2*

avatar van Ajax&Litmanen1
Filmkonyn schreef:
Eric Roberts had ik eigenlijk niet in dit soort b-films verwacht

Serieus? Die man speelt alleen maar in B films. Of nog veel slechter.

avatar van schumacher
Wwe films; meestal verstand gewoon op nul zetten, zak chips en cola derbij en genieten maar .
De film is allesbehalve saai, tis het ene na het andere dus zeker boeiend.
De film zit idd vol gevechten/explosies/aktie. Ik heb al 1000 keer nog slechter gezien dan dit ze en dat moest dan ook een aktie film voorstellen en waar het niveau op alle vlakken nog veel erger was.

Tis idd wel zo dat je ziet het film blijft haha, hierboven uitgelegd ook, opeens een scherpschutter die o zo slecht is . Maar goed, dat bedoel ik dus neem het niet serieus op, wwe films zijn puur entertainment bedoeld. Ik vond hem ondanks alles heel vermakelijk.

avatar van filmkul
Zwakke actiefilm. Het verhaal is zwak en kennen we al van vele andere hersenloze voorgangers. Zeer ongeloofwaardig en vol met onwaarschijnlijkheden. Uiteraard moet je dit soort films vooral niet serieus nemen, maar er zijn grenzen. De film bestaat voornamelijk uit kogelregens en knokpartijen en eindigt met een 10 minuten aaneenschakeling van explosies. Over het acteren zullen we het maar niet hebben. Het camerwerk ziet er best aardig uit en de film oogt verzorgt. Overslaan. 1.5

avatar van Filmkonyn
Ajax&Litmanen1 schreef:

Serieus? Die man speelt alleen maar in B films. Of nog veel slechter.

Heb "helaas" nog een ander beeld van hem... Nu ik zijn IMDB profiel bekijk, moet ik je gelijk geven. Zal ook komen omdat ik laatst The Dark knight nog heb gekeken...

avatar van tattoobob
Lekker overslaan weer.

avatar van Kondoro0614
The Condemned 2

WWE Studios laten mij de laatste tijd wel eens vaker teleurgesteld achter. Vooral na hun laatste faal The Marine 4: Moving Target (2015) was ik erg down van deze studio en had ik eigenlijk maar weinig vertrouwen in The Condemned 2. Toch is deze film goed uitgepakt en ik heb er vanmiddag wel van kunnen genieten. Zeker na het goeie eerste deel; The Condemned (2007) heb ik hem vanmiddag maar gauw aangezet en het was een vermakelijke film!

Het verhaal was aardig simpel. We volgen Randy Orton in een geheel nieuw jasje. Hij is premie jager en gaat opjacht naar een beheerder van een moordspel. Hij word hierbij opgepakt en gaat een normaal leven proberen te leven. Al gauw word hij opgewekt door zijn oude crew die de taak hebben om hem te vermoorden. Al gauw leid dit tot heerlijke actie scenes en een Michael Bay spektakel aan explosies.

Het verhaal was dus simpel maar het concept was nog geinig. Er leuke filmpjes om zo tussendoor even op te zetten maar een groot spektakel was het echter niet. Kan er mee door maar om zijn voorganger te verbeteren mist deze film een hele boel, vooral de spanning want dat was ver te zoeken. Acteerwerk was matig maar dat vind ik sowieso al bij de WWE 'superstars' van WWE Studios.

avatar van 606
Er zijn zo veel meer en meer slechtere films dan deze. Mensen zijn tegenwoordig niet snel tevreden en veel te kritisch.