Can't Hardly Wait (1998)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Harry Elfont en Deborah Kaplan
met Jennifer Love Hewitt, Seth Green en Ethan Embry

Een groep jongeren heeft hun middelbare school afgerond, en iedereen heeft zo z'n plannen voor het eindfeest. De verliefde Preston wil zijn gevoelens bekennen aan de populairste meid van de klas die net gedumpt is door haar vriendje. Kenny, een wannabe rapper, is vastberaden zijn maagdelijkheid kwijt te raken. Dit plan moet hij echter even opzij zetten wanneer hij zijn oude meningsverschillen met Denise moet oplossen.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
2,5 sterren voor het vermakelijke en sympathieke verhaaltje + natuurlijk de verplichte Jennifer Love Hewitt-toelage van een halve ster = 3 sterren.

Ging wel, die kenny fisher (seth green) was wel lach wekkend...

Mik
Ehm nee, dit soort films is niet meer aan mij besteedt. 2 magere sterretjes.

avatar van BoordAppel
Cliche, maar wel aardig. Leuk om Lauren Ambrose eens buiten Six Feet Under (prachtige aflevering weer vandaag!) te zien. Goeie actrice. 3*.
Nutteloos weetje: Eric Balfour, ook van Six Feet Under, zat trouwens ook in de film.

Tsss en ik kijk ff op IMDb en dan blijft dat Freddy Rodríguez ook al in Six Feet Under zit!

avatar van mikey
Bijna leuk. 2.5
Werd hierin niet verteld dat "Mandy" over een hond ging?

avatar van Poisonthewell
Ah Jennifer Love Hewitt! Zij was dus de enige reden waarom ik deze film even wilde uitchecken. Toen ik 13 was zag ik I Know What You Did Last Summer in de bios en had gelijk mn allereerste celebrity crush opgelopen. Sindsdien altijd een zwak gehad voor JLH. Ook nu is ze weer supercute, maar haar rolletje is veel te klein. Verder waren Seth Green en Chris Owen (die gast die op de achtergrond constant aan het stelen was) erg grappig. 2,5*

Pffffffff slechte film,verder dus niets zinnigs over te melden! 0.5 *

its my life
erg leuke film beetje voorspelbaar en alle verhaalijnen lopen goed samen.
een 3

avatar van mikey
heee, ik las zojuist in de trivia van imdb dat de film zich afspeelde op barry manilow's verjaardag. hij had dat nummer 'mandy'.

Moah, toch een redelijke film. Zaten leuke stukken tussen waar ik wel heb gelachen. Het einde vond ik dan weer wat minder.

beetje het standaardwerk promnight highschool, maar het is wel een aardig uitgewerkt verhaal. veel jonge acteurs in ene film die later doorgroeien naar series etc

* jennifer
*1/2 film

Hoef hier niet veel over te zeggen, vond het 20 keer niks, 0,5

avatar van Tun-89
Hele leuke Komedie die eigenlijk nergens over gaat, en ik hou wel van ''onzin'' Film's
Zo als ''Out Cold (2001) '' bijv. Is ook een leuke Komedie, met niet echt een sterk verhaal ofzo, maar wel super grappig.
Vermakelijke Film, en Leuk rolletje van JLH.

avatar van otherfool
Gemakzuchtig standaardwerkje met de gebruikelijk mix aan karakters. Dit is allemaal wel eens beter gedaan.

1,5*.

BlueSword
opzich wel geinige film, JLH is erg leuk in deze film in ieder geval.

avatar van D-ark
Van een 3 naar een 2,5 toch een zeer aardig en leuke film.

avatar van Ché Cliché
Tijdje geleden op HBO gezien. Een paar leuke momenten, meer niet. Echte tienerfilm met een paar leuke elementen en scenes, maar boven 2 sterren komt de film niet. Daar is die niet sterk genoeg voor.

avatar van Katharina
Niet komisch en soms een kleeeeiiin beetje romantisch, maar wel enorm eritant. Niet echt een aanrader dus.

Poisonthewell schreef:

gast ken je not another teen movie word JLH na gespeeld asl amanda becker door lacey charbet nog heeter!!

ik ben bezig met de film aant downloade heb all stukjes gezien op youtube alleen ik vind hem wel mooi jammer dat tie blonde zo'n watje is (die gozer), er zit wel een mooie verhaal lijn in wel leuk om die oude nummers weer te hoore in die film.

ik vind het een 3,5 sterren waard

Jennifer Love Hewitt!

avatar van niethie
Over de top, flauw en heb hetzelfde concept wel tig keer beter uitgewerkt gezien, maar dat neemt niet weg dat dit een erg fijn filmpje is. Had ik niet echt verwacht, zo naar het gemiddelde kijkende. Leuk ook om zoveel (hier nog jonge) bekende gezichten voorbij te zien komen. Vooral Green was leuk als B-boy en Love Hewitt, sja dat blijft een babe!

3 sterren

avatar van Aapje81
Heel aardig jeugdsentiment met een toen nog heerlijke Hewitt

Meer van hetzelfde. Hoeveel van dit soort high schoolfilms zijn er eigenlijk?

avatar van ILDIB
Typisch high school feest filmpje. Prima te kijken, niks bijzonders.

avatar van Daan258
Inderdaad niets meer dan een vermakelijke high school comedy filmpje.
Jammer genoeg nergens echt grappig te noemen maar hij keek goed weg.

Redelijke film over een groot eindexamenfeest waar iedereen van school naartoe gaat. Een typische highschool comedy met clichematige personages, wat deels wordt goedgemaakt door een leuke cast. Vermakelijke verhaallijntjes die allemaal netjes worden afgerond en er gebeurd genoeg om het onderhoudend te houden.