Sugar & Spice (2001)

Alternatieve titel: Sugar and Spice

Komedie / Misdaad

geregisseerd door Francine McDougall
met Mena Survari, Marley Shelton en James Marsden

Een populaire cheerleader wordt zwanger van de ster-quarterback van het footballteam. Ze besluit met enkele vriendinnen een overval te plegen om de financiële toekomst van de baby veilig te stellen.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Er zitten een paar zeer grappige vondsten in de film (de gestoorde cheerleaders, het feit dat ze Heat en Reservoir Dogs gaan kijken om te leren hoe ze een overval moeten plegen), maar over het algemeen vond ik de film wat flauw. 2 en een halve ster.

avatar van moviefreak#1
Idd erg flauw en volgens mij is dit toch meer een chickflick als iets anders. 2 sterren

us_raider
Klinkt zoals jullie al zeggen heel flauw, alleen aan die poster kan je al afleiden wat voor film het is...

Denk ik

Hier en daar idd enkele leuke vondsten, maar overall uiteraard vrij matig. Mena Suvari is wel weer erg cute, ondanks de minder cute'e rol...

avatar van RoD
RoD
Originele film, maar springt er nergens uit. Heb me wel vermaakt, en daarom een voldoende. ** 1/2

lekker snelle film, niet heel origineel maar voldeed wel aan de verwachtingen... menu was inderdaad cute
**1/2

kArIzMa_TuRk
die dronken man die ging aanvallen toen de meisjes de bank gingen overvallen was de enige stukje die leuk was verder slecht, 2,5*

avatar van xenne
vrij aardig tussendoortje, paar grappige vondsten en een stel knappe meiden, soms verlangen we niet meer .... 2

ik vond hem best leuk

avatar van mikey
combi van clueless en een heist flick. beide onderdelen niet geslaagd.2

Ik vond de film echt heel erg slecht.

Enige wat ik leuk vond was het zien van goede films die ze keken

Leuke film om te kijken als er echt niks anders te zien is.

avatar van DonOswaldo
Niks bijzonders, maar geen ramp. Bij vlagen erg vermakelijk wat jammer genoeg gecontrasteerd word door wat mindere stukjes.

De film duurde ook te kort voor me gevoel.

Gelukkig wel een hoop leuke dames

Dick2008
Ik had hem al eens gezien. Alleen hoe ging het ook alweer. Zover ik me kan herinneren vond ik het wel een redelijk filmpje. Maar wel lastig als je geen bericht plaatst.
Heb hem nu weer gezien, alleen nu van dvd en het beviel me (gelukkig) best wel weer. Een soort combi legally blonde/bring it on-filmpje. Erg eenvoudig zeer over-the-top film, die eigenlijk verre van komisch is maar gewoon grappig. Zitten wat leuke grapjes en een aantal mooie cheerleaders-scènes in. Verder kabbelt het wat door. Maar die meiden brengen het best leuk, zo tuttig vaak maar ook wel cute en James Marsden als Jack doet het ook wel aardig. Het is niet hoogstaand allemaal, net als die vele High School-films, maar vervelend of slecht is het toch zeker ook niet. Gewoon luchtig vermaak, niks mis mee. 3.0