ad

Genre: Komedie

Geregisseerd door: John Waters

Met onder meer: Tracey Ullman, Johnny Knoxville en Chris Isaak

Over A Dirty Shame

"Threatening the very limits of common decency."

Sylvia werkt in haar eigen winkel in Baltimore. Nadat ze een hersenschudding heeft gekregen verandert ze spontaan in een seksverslaafde.

image

Marge the Neuter

Neuter Yuppie Woman

avatar van Near_Dark

Near_Dark

Miljaarde, da's de tweede dag op rij dat'k er in slaag zo'n van-de-pot-gerukte komedie uit te kiezen

Een plot of enige zingeving moet je hier niet verwachten, dit is een platvloerse, seksistische komedie die op geen schunnige taal of blote borst meer of minder kijkt.

Ik heb zelfs regelmatig kunnen lachen met de waanzinnige toestanden,

en da's al heel wat !

5/10.

Ik ben blij dat'k hem gezien heb, al was het maar om nog maar eens tot het besef te komen dat er nog steeds zulke debiele films worden gemaakt.

Hopelijk duurt het nu een tijdje voor ik weer zo'n bagger te zien krijg

Filmsite : http://www.newline.com/prop...

avatar van Keane1983

Keane1983

wat een jeuk film.....het begin is dan nog wel leuk maar daarna wordt het allemaal te eentonig.

Van mij een 1.5 ster.

En dat voor een aantal leuke scenes...meer niet.

avatar van Mr. Chiel

Mr. Chiel

• 2097 stemmen

Zelden zo'n absurde film gezien. Niet altijd grappig, maar omdat het ZO gestoord was toch leuk om te kijken. *3

avatar van Eny

Eny

vlietje schreef:

A DIRTY SHAME!!!

HAHA! Ik heb hem nog niet gezien, maar dit zegt genoeg.

Btw. was Chris Isaak niet een zanger?

avatar van ILDIB

ILDIB

• 2077 stemmen

wat was dit dan? voor idiotie geef ik dan maar een paar punten, maar wat een bagger verder.

avatar van valerio2003

valerio2003

Wat is dit een domme film zeg,echt heel erg flauw.

avatar van Leviwosc

Leviwosc

Helaas kan ik het alleen maar eens zijn met mijn voorgangers. Ongelooflijk flauw en totaal niet grappig! Wat was dit een tegenvaller zeg!

avatar van aburex

aburex

Onzin in de hoogste graad. Niet waard om te kijken

gauke

Nogal vermoeiende, schunnige en te luidruchtige film en overacterende karikaturale acteurs, met als curieus onderdeel de enorme borstprothesen van Selam Blair. Het verhaal is afgezaagd, banaal en oninteressant, de regisseur valt voortdurend in herhalingen en de humor is slechts af en toe een beetje grappig.

avatar van Movsin

Movsin

Als een screwballkomedie die eigenlijk nooit grappig is omdat het zo dwaas opgefokt is.

avatar van goongumpa

goongumpa

Haha, 1, 38* . Best grappig, deze cunnilingus concussion comedy. Leuke personages, gestoorde fetisjen, en enkele slimme dialogen en stilistische vondsten - zoals de hersenschudding-flashbacks met kleine kadertjes het beeld, de tekst die vieze woorden in beeld spelt enz. En een extreem campy soundtrack.

avatar van VanRippestein

VanRippestein

Near_Dark schreef:

Zeker een debiele film die ook echt niet grappig genoeg is om succesvol te zijn, en zo hard overloopt van de seksreferenties dat het zichzelf een beetje in de weg gaat zitten. Maar zingeving kan ik er zeker wel uithalen. Het is, hoe je het wendt of keert toch een van de weinige komedies over seks die daadwerkelijk wat te zeggen heeft over seksisme, gene en hypocrisie over porno/seks. De overhitsige pro-seks sekte die het opneemt tegen de compleet seks-is-vies-protesters. Ja, ik zie er wel degelijk een boodschap in. Niet dat dit de film veel beter maakt verder.

avatar van Moviestar1979

Moviestar1979

Zo fout dat hij goed werd!

Bekende gezichten passeren de revue. (Waaronder David Hasselhoff in een korte cameo). Als alle schunnigheid in de film werd verwijderd, dan bleven er een kleine 10 minuten over. Dit was voor Suzanne Shepherd in eerste instantie een reden om de rol van Big Ethel te weigeren. Na een ontmoeting met John Waters, stemde ze uiteindelijk toe. De rol van Vaughn Stickles zou aanvankelijk vertolkt worden door Paul Giamatti, maar hij koos vervolgens voor Sideways (2004).

Humor die je aanspreekt of vreselijk vindt. Persoonlijk zaten er wel wat leuke momenten in, maar ik kan niet zeggen dat ik continu dubbel heb gelegen.

2,5 *