The Scream Team (2002)

Komedie / Familie

geregisseerd door Stuart Gillard
met Mark Rendall, Kat Dennings en Robert Bockstael

Hun grootvader is overleden en Ian en Claire vertrekken naar diens geboorteplaats voor de herdenkingsdienst. Ze zullen ook blijven voor de festiviteiten rond Halloween, die in dit dorp een speciale vorm aannemen, omdat men nog steeds de pyromaan Kull herdenkt, van wie gezegd wordt dat hij zijn terechtstelling door is gegaan met zijn misdaden. De kinderen zijn echter getuige van spookachtige verschijningen en komen erachter dan hun grootvader niet is overgegaan naar gene zijde. Hij blijkt vastgehouden te worden door de geest van Kull en zal binnen een dag bevrijd moeten worden, wil hij ooit rust vinden.

heb alleen de laatste 10 minuten gezien