The Happiest Millionaire (1967)

Alternatieve titel: De Gelukkigste der Miljardairs

Familie / Romantiek

geregisseerd door Norman Tokar
met Fred MacMurray, Tommy Steele en Greer Garson

Op een mooie lenteochtend in 1961 is John Lawless op zoek naar het huis van Anthony J. Drexel Biddle in Philadelphia. Hij hoopt daar werk te vinden als butler. Eenmaal het huis gevonden, wordt hij bij de deur begroet door Biddles huishoudster die al snel Johns Ierse accent opmerkt. Ze nodigt hem uit om in de keuken op meneer Biddle te wachten en vertelt John dat het bedienend personeel het in deze huishouding helaas niet lang uithoudt. John begrijpt hier helemaal niets van, totdat meneer Biddle de keuken in komt stormen.