• 8.348.946 stemmen

The Sweetest Thing (2002)

Romantiek / Komedie | 89 minuten
2,52 1.054 stemmen

Genre: Romantiek / Komedie

Geregisseerd door: Roger Kumble

Met onder meer: Cameron Diaz, Christina Applegate en Selma Blair

Releasedatum: 15 augustus 2002

Plot The Sweetest Thing

"A romantic comedy without the sugar."

Christina Walters, een sexy feestbeest, ontmoet tijdens een avondje stappen Peter, die echter na een kort praatje weer snel uit haar leven verdwijnt. Samen met haar beste vriendin Courtney gaat ze op weg naar de bruiloft waar Peter aanwezig zal zijn.

imageimageimageimage

avatar van Zizzo

Zizzo

Mooie dames met een afwisseling van leuke en gênante scenes.

avatar van TragieStar.*

TragieStar.*

Een hele lange tijd terug gezien, en toen die pas op tv kwam herinnerde ik mij dat ik nog geen bericht hierop heb gezet.

Het was niet zo'n geweldige film.

En hier en daar wel grappig.

Maar voor de rest gewoon zitten en kijken.

avatar van janneke29

janneke29

Erg grappige komedie.

Ik zie dat de meningen nogal verdeeld zijn, maar ik heb me enorm vermaakt met deze film. De humor is zo droog dat het gewoon weer leuk is. Het veelgenoemde penislied, de 'piercing-scene' met het bijbehorende lied.

Het verhaal zelf is -natuurlijk- niet bepaald erg diepgaand, maar ik vind het zeker een aanrader!

avatar van flipflop

flipflop

Gister herzien. Ik vond juist dat 'de Piercing-scene' en de 'penissong' het algemene niveau van de film wat omlaag haalden. De film kwam verder nogal hitsig op mij over. Veel op seks gerichte grapjes, waarvan eigenlijk alleen de scenes waarbij de jongens bij de meiden-wc naar binnen gluren en de scene met de motorrijder echt grappig waren. Verder viel me ditmaal op dat het verhaal echt een voegsel is van zoveel mogelijk toevalligheden. Leuk voor geile tienermeisjes.
Zeer krappe 3.*

avatar van DonOswaldo

DonOswaldo

• 1931 stemmen

Herzien. Aardige wegkijker, al is het niet erg bijzonder verder. Een groot pluspunt is uiteraard dat iemand in de film Oswaldo heet.

avatar van miepke

miepke

flipflop schreef:

Dit dus. Dat vond ik ook echt een van de mindere scenes in heel de film. Verder hou ik van het samenspel van Diaz en Applegate. Geweldig!

avatar van skipy05

skipy05

Domme film. Echt wel een vrouwe film. Ik van niet echt een fan van Cameron Diaz Ik vond de film ook niet echt grappig.

avatar van bjerik76

bjerik76

• 1914 berichten

vond hem toch wel grappig om een keer te kijken.

ondanks het beruchte penis lied.

avatar van badfans69

badfans69

• 2084 berichten

bjerik76 schreef:

vond hem toch wel grappig om een keer te kijken.

ondanks het beruchte penis lied.

Ik vond de snelweg scene met de motorrijder beter

avatar van Lefgozer

Lefgozer

Misselijkmakende film met vreselijk slechte humor. Alleen kijken als je een oversext pubermeisje bent.

Dit is mijn meest favoriete film ooit, super grappig en leuke/lekkere hoofdrolspeelsters =)

Deze film blijf leuk, hoe vaak ik het ook weer bekijk.

avatar van daxclusive

daxclusive

• 2029 stemmen

Op aanraden van meerdere mensen, toch maar bekeken.

Paar keren kunnen lachen en "Het Penis lied" was geinig...

Om nou te zeggen dat de film grandioos is? Nee

avatar van Wheely5

Wheely5

Er zit amper een verhaal in, maar gelachen heb ik zéker.

avatar van Triple G

Triple G

Op enkele strakke momenten na lijkt deze humor wat meer weggelegd voor vrouwen die hier misschien meer in zien. Aardig weg te kijken maar over het algemeen weinig boeiend.

avatar van Dick2008

Dick2008

Het eerste halfuur is niet zo best. Het moet een soort zedenkomedie voorstellen ofzo, nou ik heb het meer bekeken vanwege de knappe vrouwen. Daarna wordt het toch stukken beter met veel kleine grapjes maar ook een aantal langere gedeelten, zoals in de herenwc en met die motorrijder. Waarna de film weer een beetje terugvalt. Hoe krijgen ze het voor mekaar om zo'n film te maken. Cameron Diaz vind ik nooit zo veel aan, maar Christina Applegate is hier weer mooi. Selma Blair is ook knap. Ik zou best nog wel eens een leuke romantische komedie met die willen zien, maar het lijkt me toch meer een type voor de meer serieuze films. Kleine 4.0.

avatar van Scheffer44

Scheffer44

Verhaal is zeer matig. Echter, de dames maken een hoop goed! Daarnaast, zo af en toe zijn er zeer leuke momenten in de film. 2,5!

avatar van Noodless

Noodless

Och laat het maar gewoon op je af komen....zeer platte humor waarbij enkele wel een glimlach weet te brengen, maar vaak draait het niks anders dan om platvloerse seks of -poepgrappen. En inderdaad... gelukkig zijn er de dames die de film redden. 6/10

avatar van shrink

shrink

• 1962 stemmen

Een van de mindere films in zijn soort. Het is vaak gewoon niet grappig of romantisch.

avatar van YSV

YSV

Wat een flauwe film. Oké af en toe even een glimlach. Soms vind ik Cameron Diaz best leuk of grappig. Maar jeetje wat een aanstellerige koppie. En wat een stelletje aanstellerige en overdreven tutten.

avatar van Black Math

Black Math

Gekeken vanwege de Penis Song die ik ooit ergens op Youtube ben tegengekomen. En dat nummer bleek juist te ontbreken in de filmversie die ik wist te bemachtigen. Wat resteert is toch wel erg slecht. Werkelijk alles is ontzettend over de top op een ontzettend voorspelbare wijze met als dieptepunt die wc-scène. Het romantische verhaal is flinterdun, waardoor het geheel uiterst banaal is.

Noch grappig noch interessant, dus het absolute minimum. Mocht ik ooit nog de versie met dat nummer erin zien, dan komt er nog wat bovenop. Ik vrees alleen dat de rest eromheen zo erbarmelijk is dat ik er nooit meer naar op zoek zal gaan. Maar goed, wie weet wat de toekomst ooit brengt. 0,5*.

avatar van stratmans

stratmans

Niet te ingewikkeld, kijken zonder nadenken, grappig

avatar van Chelsea94

Chelsea94

Niet echt mijn ding. Vond de humor maar matig en afgezaagd. De musical achtige stukken met zang zijn voor mij sowieso een afknapper in films.

avatar van Chelsea94

Chelsea94