Bye Bye Birdie (1963)

Komedie / Muziek

geregisseerd door George Sidney
met Janet Leigh, Dick Van Dyke en Ann-Margret

Conrad Birdie, de grootste rockster van Amerika moet in het leger. Maar voordat hij zijn uniform zal aantrekken, wil hij eerst een grote afscheidtour organiseren. En hij wil natuurlijk naar het dorpje Sweet Apple om daar zijn trouwste fan een afscheidskus te geven.

avatar van movie acteurs
Verrassend leuke komedie/Muziek film. Goed acteerwerk van Margret en ook Leigh die de welbekende rol speelde in Psycho. Amusante humor . Leuke liedjes waaronder "Reprise en How Lovely To Be A Woman" gezongen door de geweldige Margret. 4,0.

avatar van clubsport
ben niet echt zo van de musical en deze duurde nog eens flink te lang Ann Margret was wel weer een plaatje om te zien , voor de rest een flauw weinig boeiend verhaaltje eromheen dat de aandacht niet weet vast te houden .