Sister Act 2: Back in the Habit (1993)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Bill Duke
met Whoopi Goldberg, Maggie Smith en Lauryn Hill

Delores (Whoopi Goldberg) heeft een goede carrière in Las Vegas als zangeres, maar de moeder overste roept haar hulp in als een klas ongeïnteresseerde op Saint Francis academy muziekles moeten krijgen. Ze gaat hier op in en moet weer een habijt aantrekken. Als ze hoort dat de school mogelijk moet sluiten, heeft ze een nieuwe missie omdat het de enige school is in de achterstandswijk.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
stuk slechter nog dan deel één: anderhalve ster

BS
nou sorry hoor maar zo een slechte film vind ik het nu ook weer niet.deel 1 is orgineel en beter en deel 2 is wat langdradiger en misschien
een te hoor eo gehalte maar ik vind hem nog net 2 sterreen waardig

avatar van Knoei
ach kom op zeg, dis gewoon een lacheh film. goede film

vic
wat wel grappig is, is dat er een hele jonge lauren hill erin mee speelt

Stukje minder als deel 1, ik geef hem 2 sterren.

ik vindt het wel redelijk saai, en slecht geplaybackt die liedjes, 1,5 *

Matig aftreksel van de eerste film. 1.5 sterren.

avatar van U-96
Zal je altijd zien: je gaat op school (bij welk van dan ook) een film kijken met de klas, en dan moeten ze het een kwartier voor het einde de video stopzetten omdat de schoolbel gaat.
Voor zover ik het gezien heb, totaal niet amusant, met zeer irittante Goldberg. **

avatar van Ralfke
En jawel hoor... de (succesvolle) filmkoe wordt weer eens uitgemolken (zou de cinematografische herkauwer in dit geval chocolademelk geven?)... Vanwege enkele grappige scenes toch nog **.

Toevallig vond ik het wel een leuke film.. Oke 1 was beter, maar er zitten gewoon leuke elementen in. En ja, als er in gezongen wordt als in deze film, dan is het al snel goed!
Ik bedoel, er word mooi in gezongen (lauren hill oa)

Irritante vibrerende zang, slecht acteerwerk en een mager verhaal.
1.5 ster

fredjas
Gewoon barslechte film!!!

clichee prent, maar toch onderhoudend

kevke1990
SLECHT met hoofdletter echt waar beikes.

avatar van Captain Pervert
Waarom heb ik toch zo'n hekel aan Whoopi Goldberg? Al haar films zijn echt klote, met als topper (of juist dieptepunt) de film Burglar.

Ieeew...

leverafronny
Een hekel hebben aan Goldberg is de normaalste zaak van de wereld hoor, je bent absoluut niet de enige, C. Pervert...

avatar van The One Ring
Een minder vervolg, maar nog steeds niet onaardig.
2,5 ster van mijn.

avatar van J.Bell
Echt een stuk minder dan 1, ik geef hier ** voor.

avatar van SuperSideSwipe
Ja heel stuk minder dan deel 1, maar al te laag met het cijfer wil ik ook weer niet gaan, omdat er hier en daar wel geinige liedjes in zaten.

ik vond lauryn hill hier super

De eerste was veeeeeeeeel leuker maar toch vond ik het het kijken waard

**1/2

avatar van Big_bazznizz
Het is dat de muziek zo goed is anders was het lang niet zo'n goede film geweest. 2,5 sterren

avatar van vincentclaesen
Net zoals nummer 1 een echte klotefilm
0.5 *

1 was een stuk beter! Maar op het einde vond ik het zo mooi! Toch nog een goed verhaal
3.0

pS: Weet er iemand of er soms nog een 3de deel komt?

avatar van Fran
Ik vond de film juist wel leuk.

Leuke film, maar hij kan niet tippen aan het eerste deel
3 sterren

jack-sparrow
best een leuke film met geweldige muziek.
veel keren gezien en hij blijft goed.
hij is net iets beter dan 1 vind ik
ik geef hem 3.0

Deze film is het bekijken echt niet waard !!! Geef deze film met plezier een dikke vette 0.5/5 .

Ben ik dan de enige die deze film wel echt leuk vind? Ik heb hem al heel vaak gezien, maar hij blijft leuk! Vooral de muziek, erg mooi!

avatar van Lie-Z
Vind ik ook!! Zo mooi.. het verhaal en de muziekl. Heb hem al heel vaak gezien net als deel 1... echt vette films. Ving whoopi sowieso goed acteren.