Madhouse (1990)

geregisseerd door Tom Ropelewski
met John Larroquette, Kirstie Alley en John Diehl

Het echtpaar Mark en Jessie Bannister hebben iets waar veel mensen van dromen: een goede baan, een schitterend huis en ze zijn gelukkig getrouwd. Als familieleden komen logeren en vervolgens ook de buren onderdak nodig hebben, gaat alles echter van kwaad tot erger.

Een hels logeer partijtje. Voorspelbaar maar grappig :evil

Inderdaad, soms erg irritant (die continu terugkomende kat) maar vaak ook zeer humoristisch

avatar van J.Bell
Lang geleden dat ik deze heb gezien, wel humor, maar indd die kat

2,5 *

avatar van musicfriek
Ik weet niet wat het is met Kirstie Alley, maar zij werkt me altijd op mijn lachspieren. Kan haar ook moeilijk zien in een serieuze rol. In deze film is ze echt hilarisch. De ene leuke grap na de andere. Deze film veel aangeraden aan mensen toen ik nog in een videotheek werkte

avatar van niethie
Hier werd ik fysiek heel erg moe van, pijnlijk ongrappig!

1 ster