Monster (1979)

Alternatieve titels: It Came from the Lake | Toxic Monster | Monstroid

Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Kenneth Hartford en Herbert L. Strock
met James Mitchum, John Carradine en Philip Carey

Een klein Colombiaans dorp wordt door een vreselijke zeeslang aangevallen omdat deze de industriele vervuiling van een nabij gelegen meer niet langer trekt. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal van juni 1971.

avatar van Friday the 13 th
hoezo waargebeurt?

avatar van brucecampbell
Als je deze VHS-hoes ziet, geloof je meteen dat het waargebeurd is!

avatar van A.L.I.E.N
Het verhaal is gebaseerd op reeks waarnemingen van een reusachtige zeeslang in "JacksonPort" een stadje ergens in Amerika, in Juni 1971. Het monster kreeg de naam "White River Monster". Heb de film niet gezien maar weet wel van foto's dat het monster uit deze film nog slechter is gemaakt dan de ruimtemonsters uit Star Trek "The Original Series" (1966-1970)!

avatar van kirk douglas
Als deze film alleen slecht was had hij nog wel
een kleine voldoende van mij gekregen.
Ik hou nog wel van een avondje slechte films kijken maar deze is gewoon doodsaai.

avatar van Vascago
Dit hele bovenstaande verhaal slaat al nergens op. Ik heb geen zeeslang gezien. Wel een ander soort dier of iets. Ach het sloeg ergens nergens op en het monster zag er niet uit, toch blijf ik dit leuk vermaak vinden. Sorry