Satan's Sadists (1969)

Alternatieve titel: Nightmare Bloodbath

Drama / Actie

geregisseerd door Al Adamson
met Russ Tamblyn, Scott Brady en Kent Taylor

De "Satans" is een zeer gewelddadige motorbende onder leiding van Anchor. De bende gaat naar een afgelegen eetgelegenheid in de woestijn van Californië, om daar mensen te terroriseren. Als de zaak uit de hand loopt, weten een ex-marinier en een serveerster te ontsnappen. Zij moeten proberen het volgende dorp te bereiken, voordat de Satans hen achterhalen en hen vermoorden.

avatar van stephan73
Hoe is het mogelijk dat deze cult-klassieker er nog niet op stond! Ik vond deze pure trash-film vroeger echt te gek!

avatar van goongumpa
Een bloeddorstige, misogyne president met een hoed zo groot als zijn hoofd, een alcoholistische nepindiaan met een hanenkam, een dove lsdfreak die dolgraag in zijn trip zou blijven, een (letterlijk) aangebrande barbiepop, een eenogige gast die een halve kinderzonnebril én een ooglapje rockt : ontmoet de Satans! Hun hobbies? Vechten, moorden, milfs verkrachten, jonko's roken, zegeltjes eten, 6 koffies bestellen, andermans maaltijden opeten en sexy dansjes doen op tafel. Wat een leven.
Met zo'n titel, poster en tagline, moet je film haast wel tegenvallen, maar Al Adamson weet wat de sensatiebeluste kijker wil zien en serveert rijkelijk. Groovy 60's flick!

avatar van Noodless
Best aardige prent waarbij de muziek passend werkt bij het thema van de film. Voor die tijd zal het wel een heuse exploitatiefilm zijn geweest met de nodige kritiek op al die handelingen van de motorbende en op de wijze dat de regisseur het laat zien. Helaas werkt dit nu heel wat minder. Toch nog de moeite om eens te zien. 6/10

enigste aan die film is de muziek de rest mogen ze in de vuilbak smijten. de ene die doorgaat voor een indiaan ze zouden hem nog niet eens in een western casten zo slecht is de makeup die ze aangebracht hebben. en het lijkt alsof het geen engelse film is want de gevechten en zo lijken op playback. ik heb reeds veel van die films gezien en die komt niet eens tot aan de schoenen van de de iets wat slechte film over motorrijders. neen ik kan met de beste will van de wereld er geen goede score aan geven. was een goed om te zien maar niet voor herhaalbaar daar voor was hij veel te slecht. de acteurs proberen te acteren maar ze maken er een bende van. twee sterren omdat de muziek beter was dan de film