The Long Duel (1967)

Verenigd Koninkrijk
Avontuur / Drama

geregisseerd door Ken Annakin
met Yul Brynner, Trevor Howard en Charlotte Rampling

Een sultan (Brynner) leidt een opstand tegen de Britse heerschappij anno 1920 in India. De man die hem voor het gerecht wil slepen krijgt grote bewondering voor de sultan. Hoewel hij gelooft dat het Indiase volk op eigen benen moet staan, moet hij de Britse wetten naleven.

avatar van mooiweer
goeie film vanmiddag op de BBC gezien,met YUL BRYNNER en TREVOR HOWARD. al is hij 34 jaar oud . van mij 4 sterren.

avatar van Redlop
Voornamelijk leuk om net na 'Swimming Pool' een 37 jaar jongere Charlotte Rampling te zien. Mooie vrouw toch wel. Die heldere blauwe ogen vooral.

Voor de rest voornamelijk zitten te internetten. Deze film toevoegen bijvoorbeeld.
Dus ik geef geen *