Roswell (1994)

Alternatieve titel: Roswell: The U.F.O. Cover-Up

Mystery / Sciencefiction

geregisseerd door Jeremy Kagan
met Kyle MacLachlan, Martin Sheen en Dwight Yoakam

Nieuw Mexico, 1947. Dicht bij de stad Roswell worden de wrakstukken van een neergestort voorwerp gevonden. Officier Jesse A. Marcel onderzoekt het materiaal en vermoedt dat het hier om een ufo gaat. Maar al snel wordt hem de zaak ontnomen en het dossier als TOP SECRET geklasseerd. Jaren later komt Jesse A. Marcel in aanraking met een man die beweert meer te weten over het voorwerp. Hij luistert met grote verbazing naar zijn ongelooflijke verhaal. Zal het mysterie ooit opgelost worden?

een paar jaar terug 'ns gehuurd, herinner me toen dat ik het vrij goed vond.
Tot ik 'm nog 'ns zie : 3,5

Weinig interessante poging om een standaard ufo-verhaaltje in een Citizen-Kanestructuur te verpakken.

Was eens goed t Roswellverhaal te zien in filmvorm maar heb me enorm geergerd aan de 'veroudering' vd acteurs: ERBARMELIJK slecht... AMAI!

neo (crew)
UFO's: Na deze film gelooft u erin!

Queto Yurlunyur schreef:

Bwa... Ik vond het wel boeiend 3.5 sterren.

avatar van wihu61
Wel aardig als het mysterie je interesseert, anders niet echt een aanrader denk ik.