You Can't Win 'em All (1970)

Alternatieve titels: Soldiers of Fortune | The Dubious Patriots

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Avontuur

geregisseerd door Peter Collinson
met Tony Curtis, Charles Bronson en Michèle Mercier

Turkije, 1922: Twee Amerikaanse soldaten, Adam Dyer en Josh Corey, sluiten zich aan bij een bende huurlingen die zijn ingehuurd door Osman Bey, een plaatselijke gouverneur. De soldaten moeten de drie dochters van Osman Bey escorteren naar Smyran, en tevens het goudtransport bewaken dat met hen mee gaat. Niemand is zich er echter van bewust dat kolonel Elci het plan heeft opgevat om het goud te stelen.

Popeye Doyle
Weer een goede rol van Bronson, alleen jammer dat hij er maar een beetje bijhangt. Curtis draagt de film. Mooie muziek, prima locaties en een paar zeer vermakelijke actiescenes voor die tijd. Helaas kon het verhaal mij niet boeien en is de film bijna nergens interessant.

2 **