Out of Reach (2004)

Verenigde Staten / Polen
Actie / Misdaad

geregisseerd door Po-Chih Leong
met Steven Seagal, Ida Nowakowska en Matt Schulze

William Lancing, Vietnamveteraan en voormalig geheim agent, is de penvriend van een dertienjarig Pools weesmeisje, dat hij financieel steunt. Van de ene dag op de andere wordt het contact verbroken. Lancing ontdekt dat het programma dat hij steunt in werkelijkheid een mensensmokkelorganisatie is. Hij gaat eigenhandig op onderzoek uit om deze illegale praktijken te stoppen.

avatar van Pipoo!
Zeker niet de slechtste film van Seagal, dan moet je Into To The Sun eens kijken. Deze is beter, maar lang niet zo goed als Under Siege enzo natuurlijk. Het is duidelijk een low budget film. Maar goed, er wordt geroeid met de riemen die ze hebben en dan toch een redelijk resultaat.

avatar van jeroentjuhhhhh
Oké Seagal flick

Niet z'n beste, maar toch weer zeer vermakelijk. Iets te weinig actie naar mijn smaak, echter is het plot wel vlot en vermakelijk. Het zal 90minuten vullen zonder echt saai te worden.

Wanneer er dan actie is, gaat het wel. Niet bijster bijzonder. Maar als tussendoortje is dit lekker voer voor de fans. Begin me zelf ook een beetje daaronder te scharen, heb nog aardig wat te gaan maar tegen een onvoldoende heeft het nog niet gezeten.

Al met al verre van goed, maar ook verre van slecht .

Naar het schijnt wordt het uitkijken van deze film één van de uitdagingen voor de mannen van de volgende Jackass-aflevering.

De films van Steven Seagal waren in de jaren '90 nog te pruimen maar het lijkt steeds verder bergafwaarts te gaan met onze vriend.

avatar van riefenstahl
Viel me mee gezien de recensies alhier; heb me wel vermaakt.
Had wat harder gekund, toch o.h.a. best oké.
Jammer van wat losse eindjes maar zeker niet Seagal's slechtste.

Warren Stantin
Een film die de term "rotzooi" een volledig nieuwe dimensie geeft. Onvoorstelbaar slecht. In alle opzichten. De films waar Seagal in meespeelt, zijn in feite niets anders dan films die de kijker moeten wijzen op de "superieure Amerikaanse moraal". Dat ik deze film heb uitgezeten, is me eerlijk gezegd een raadsel.

avatar van DragQueen
Geen beste film van Seagal. het verhaaltje is leuk bedacht, maar heeft duidelijk geen goede uitwerking genoten. verder is er te weinig actie aanwezig, om het geheel boeiend te houden. de laatste jaren lijken de films van Seagal van de lopende band te komen, maar zijn ze echter wel allemaal van een bedenkelijk slecht niveau. 1,5 ster.

Alweer een doorsnee Steven Seagal film, die echter bitter weinig actie bevat, niet wat je van een Seagal-film zou verwachten.
Het gegeven, kindersmokkel, is echter wel interessant maar is zeer slecht uitgewerkt, het scenario rommelt langs alle kanten.
Wat me wel beviel aan de film is de locatie, Warschau, ben er ooit eens geweest en ik herkende de plaatsen wel, was leuk om die eens terug te zien.

1907
Alweer een waardeloze film van Seagal, ik vond hem echt een pedodiel in deze film weet niet waarom, ik zwijg maar over de Turkse badguys vooral de grote baas, die zag er inderdaad uit als een echte Turkse vrouwenhandelaar, niet dus, ik ga hier geen ster aan verspillen.

avatar van rep_robert
Belachelijk slechte film van Seagal, met ongeëvenaard slecht acteerwerk. De dialogen zijn behoorlijk crap, het lijkt soms wel een computerspelletje waarbij Seagal een zin van het papiertje afleest en vervolgens krijg je een objective schermpje waarin je missie staat. Zo emotieloos ook allemaal.
Echt behoorlijk waardeloos, dan heb ik het nog niet eens over die voice-overs in het begin waarin hij brieven schrijft met een Pools weesmeisje dat perfect Engels spreekt.

Het kan allemaal in deze belachelijk slechte film waarin de logica ver te zoeken is in werkelijk elke scene en het script zo lachwekkend is dat je eigenlijk alleen maar kan lachen om deze film. Lees alleen de synopsis hierboven ook Ik zeg alvast, de film is nog erger dan de belachelijke synopsis.

Wanneer houd deze man eens op met films maken/er in te spelen.

avatar van Sjoerdow
Één groot drama deze film. Er valt niks goeds te noemen aan deze film en dat RTL "meer voor mannen" moet zijn begrijp ik hoor, maar zend dan alsjeblieft wat betere films uit dan deze crap.

Het script is nog niet eens zo waardeloos (lees: nog steeds bagger), maar de manier waarop de acteurs het brengen is van zulk laag niveau, dat deze film nooit en te nimmer een voldoende kan halen.

Dat zwaardgevecht aan het einde is te droevig voor woorden. Seagal houdt zijn zwaard heel spastisch vast en veel dingen kloppen gewoon niet in de actie. Zo heeft Seagal geen enkele keer hoeven laden tijdens de schietpartijen, vallen mensen verkeerd of worden ze in hun buik geraakt waar ze met hun rug naar de schutter staan.

Bah wat slecht

avatar van the-real-tiete
slappe hap, niet kijken deze verspilde tijd.

Ach wat verwacht je anders dan van Seagal, 9 van de 10 films met hem zijn de moeite niet waard om te kijken.

De meeste van zijn films liggen al naar 1 maand van verschijnen op dvd in de blokker 5 voor 5 euro bak.

En dit zegt al genoeg, het wordt tijd dat hij met pensioen gaat, als je al zijn films naast elkaar zet en uiteindelijk 1 cijfer moet geven kom je niet verder dan anderhalve ster.

Seagal is synoniem voor bagger films.

avatar van rep_robert
Sjoerdow schreef:

Bah wat slecht

Hahaha, hoezo heb je deze gekeken Sjoerd. Verveelde je je zo erg?

avatar van lars-pixar
Simpel verhaal en ook niet vermakelijk zelfs meester acteur zelf Steven Seagal kan de film aan geen kant reden en ook is het acteer weer matig. Heel de film is simpel uitgewerkt. Het verhaal gaat over een ontvoering van Poolse wees kinderen en agent Billy Ray Lancing gaat de misdaad achter na. De actie scène’s zijn als extra-tje in de film gepropt en heel slecht uit gewerkt en dat was ook erg voor spel baar net als heel deze film. Ooit heb ik hem Stijve Sigaar genoemd voor mij blijft en is hij een stijve sigaar.

avatar van Sjoerdow
rep_robert schreef:

Hahaha, hoezo heb je deze gekeken Sjoerd. Verveelde je je zo erg?

Ik heb mezelf de gewoonte aangeleerd om rond 20.30 in te schakelen op RTL7 dankzij Bromsnor, De Föhn en Gijpvogel

avatar van Lancher
sinterklaas schreef:

Ik vond het meer als een texaanse ranchboy klinken
of een nicht.

Hahaha en ik zat te denken aan de windows tekst speaker. Je weet wel, zo'n halve robot voice, maar dan met idd met de texaanse ranchboy trekjes!
Gewoon niet doen die voice dubs, best wel irritant.

Verder blijf ik het onderwerp mensenhandel altijd enorm fraai vinden en blijkbaar had ik deze jaren ook al gezien. De film blijft overigens wel leuk om zo nu en dan weer is te zien, alleen hadden ze op de dvd/bluray versie een audio track zonder voice dub er bij op moeten zetten....

jeroentjuhhhhh schreef:
Oké Seagal flick

Al met al verre van goed, maar ook verre van slecht .

Ben zelf afgelopen week begonnen met al zijn films is te bekijken/herzien en nu alles van 'Above the Law' tot aan 'Out of reach' gehad, dus heb nog wel even.
Ondanks dat niet alles goed of geweldig is, zijn tot nu toe al zijn films zeker nog vermakelijk, maar dat is denk ik persoonlijk.

avatar van trebremmit
Niet echt geweldig deze Seagal, vreselijke voice dubs en slechte acteurs.
Toch zaten er nog wel toffe dingen in, zoals de schietscene in het bordeel en het laatste zwaardgevecht, wat in een mooie omgeving was en gaaf in beeld werd gebracht.

avatar van Gang_Star
Dit was niet de Seagal film die ik aan een herziening had moeten onderwerpen. Matige actie, overigens ook te weinig actie en één van de weinige keren dat ik moeite had om een Seagal film tot het einde toe uit te kijken.

avatar van RuudC
Eerlijk gezegd had ik alle films van Steven Seagal van ná 2000 al opgegeven. Volgens mij heb ik eerder nog niet hoger dan twee sterren gegeven voor een film van hem uit deze tijd. Toch wel jammer, aangezien Jean-Claude van Damme, Dolph Lundgren etc. met hetzelfde budget echt veel toffere films maken.

Out Of Reach begint tamelijk rampzalig. Steven lijkt tijdens sommige gevechten aka flitsmontages soms ineens een stukje dunner (en beweeglijker) en bovendien leest hij verdomme nog niet eens zijn eigen brieven voor. Dat stukje nasynchronisatie is en blijft wel erg raar. Blijkbaar hebben de makers na de opnames nog eens flink aan het verhaal zitten sleutelen. Niet Stevens schuld, zou je denken, maar toch vind ik het vreemd dat Steven zelf niets meer ingesproken heeft.

En dat terwijl Out Of Reach stiekem nog best potentie had. Het meisje vormt een aangenaam onderdeel van het plot en biedt met de geheim agenttraining van onze Steven leuke mogelijkheden. Die worden niet ten volle benut, maar het maakt van Out Of Reach een best aardige actieprent. Naja, toch jammer dat de actie vrij beroerd is. Daar leiden helaas wel meer van Seagals films onder. In de jaren negentig met een redelijk budget, had Out Of Reach een best toffe film kunnen zijn.

avatar van woeler82
Deze was bagger, maar Steven Seagal heeft ook betere films gemaakt, je moet nou niet alle films van hem over een kam scheren.
Het wordt inderdaad tijd dat die goede man met pensioen gaat , dit doet zijn reputatie geen goed

avatar van Albert020
De beste Seagal film vindt ik toch wel: Out for Justice

avatar van Al DeNiro
Goede verhaal, locaties en bad guys. Seagal komt ook genoeg in actie. Veel te laag gewaardeerd.

avatar van Snape
Ach, best wel een lekkere zaterdagavondfilm, met een biertje en een zak zoutjes. Beter dan dat RTL5 een KERSTfilm uitzend in de lente.

heb de film nog een keertje gezien op vt4 en hij wordt maar steeds slechter ,jammer .

avatar van Kondoro0614
Out of Reach

Seagal begint nu toch wat eentonig te worden. Ik vind Seagal een prima acteur, hij zegt vrij weinig en zijn actie scenes zijn altijd toppie. Toch vond ik Out of Reach niet echt bepaald leuk en één van de mindere Seagal films. Daarom is deze mening ook aan de kortere kant.

De film heeft een erg simpel verhaal Seagal is zoals altijd een ex-militair en zit weer eens bij één of ander geheime dienst. Wanneer zijn Pen vriendin gekidnapt word door een Turkse bende gaat hij de ontvoerders achterna om zijn penvriendinnetje terug te halen.

Ik heb niet zoveel te vertellen over de film Out of Reach. Een doorsnee Seagal film die op geen enkel vlak echt spannend werd. Hij heeft zeker betere films, dat is echt zonde. En na alle misgeschoten kogels overwint seagal toch waardoor zijn pen vriendin weer vrij komt. Geen vernieuwing en vooral een eentonige film zorgt voor een ongezellig film avontuur waarbij je te snel afgeleid word. Een no-go en Seagal daalt in zijn kwaliteit.

avatar van jippie2010
Wat een kansloze film! Een plot om van te huilen, acteerprestaties waar ze bij GTST niet van onder de indruk zijn, Seagal die er niet eens een fatsoenlijke vechtscene er uit kan krijgen, SFX om de slappe lach van te krijgen, met als absolute dieptepunt de nasynchronisatie!
Was er dan niks goed in deze film? Nee. *1.0

avatar van joeygamer2
Wat een slechte film! Helemaal niet mee vermaakt en soms saai...actiescènes waren bagger en sommige stukjes waren gewoon waarvan je dacht: wat gebeurt hier nou weer?! Film die ik niet meer hoef te zien.