Naked Gun 33 1/3: The Final Insult (1994)

Alternatieve titel: The Naked Gun III

geregisseerd door Peter Segal
met Leslie Nielsen, Priscilla Presley en O.J. Simpson

Frank Drebin wordt uit zijn pensioen gehaald om undercover te gaan in een gevangenis. Daar moet hij uitzoeken wat de terrorist Rocco gepland heeft voor wanneer hij ontsnapt. Frank's vrouw Jane wil ondertussen graag een baby, wat Frank's problemen vergroot. Een grote hoeveelheid sterren worden tijdens de Oscar-uitreiking door Frank vernederd terwijl hij Rocco probeert te pakken.

avatar van ambrosini
LESLIE.. the naked gun series.. wat een film.. fantastisch..

Deel 1 4 sterren
Deel 2 4 sterren
Deel 3 4,5 sterren, niet iets beter dan de vorige delen.

avatar van Vinokourov
Ik blijf die incompetente Frank Drebin maar met zijn practical jokes een suf gebeuren. De openingsscene met al die rollende kinderwagens van de trappen (referentie The Untouchables) was nog het gaafst, maar echt spektakel blijft daarna uit. En dan moet je het doen met allerlei kolderieke en flauwe situaties...

Met de ongelofelijk lekkere AnnaNicole .
Rip

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Vinokourov schreef:

Die het weer van Bronenosets Potyomkin (1925) heeft.

Ook een heerlijke film, maar de rek is er nu wel uit in dit vervolg. Minste van de drie, maar desondanks nog steeds erg leuk.

avatar van Mescaline
Nog steeds leuk maar duidelijk mag zijn dat het onderste inmiddels al uit de kan was gehaald. Deel 1 blijft onovertroffen en zit vol met leuke ideeën en grappen en ook deel 2 heeft nog erg leuke scenes.
Deel 3 is zeker niet slecht maar wat mij betreft wel de minste van de 3, nog steeds leuke scenes te vinden maar het tempo is er inmiddels wel een beetje uit en de film valt soms in herhaling.
Anne Nicole Smith is trouwens wel een leuke toevoeging! Nooit geweten dat ze een penis had!

3 sterren kan ik hier nog steeds makkelijk aan kwijt.