100 Mile Rule (2002)

geregisseerd door Brent Huff
met Jake Weber, Maria Bello en David Thornton

Drie vertegenwoordigers uit Detroit gaan naar een vertegenwoordigerscongres in Los Angeles. Weg van hun vrouw en kinderen worden Bobby, Jerry en hun baas, Howard, verleidt door mooie vrouwen en de rijkelijk vloeiende alcohol in de hotelbar. De oprechte familieman, Bobby, probeert wanhopig niet toe te geven aan het motto van zijn collega's, de 100 mile rule. Wanneer je 100 miles van huis bent, mag je vreemd gaan.

Deze kleine zwarte komedie weet ruim 90 min te boeien en laat goed zien waar toe een mis stap kan leiden een dikke 7 dus 3.5*

l - EI - den

kappeuter schreef:

l - EI - den

avatar van Regan_Robbie24
hier zit David Dorfman toch? en zo ja, speelt ie er veel in??

gaat wel, kan beter

avatar van Regan_Robbie24
deze film kan echt beter!!!~

avatar van Gehenna
Behoorlijk cliché film, nergens slecht maar ook niet super. Maria Bello zorgt ervoor dat deze toch nog net een magere voldoende krijgt 2.5*

Best wel een leuke film, goed verzonnen in ieder geval. Niet echt bijzonder dat wel. Grappige momenten op de hotelkamer. 3 sterren

avatar van too-sweet
Niets bijzonders. Komisch vind ik hem nergens.Kijkt wel lekker weg.
Maar ik kan er niet meer voor geven dan 2.5*

avatar van Moviestar1979
3 Mannen gaan naar een vertegenwoordigerscongres in L.A.
Het gaat om Jerry, Bobby en hun baas Howard.
Met name Bobby blijft trouw aan zijn vrouw, maar komt op een dag de aantrekkelijke Monica tegen.
Na een drankje bij haar thuis staat Bobby iets onaangenaams te wachten.

Een redelijke komedie die afgewisseld wordt met wat serieuzere momenten.
Leuk om eens een keertje te bekijken zodra hij op TV is.

2,5 *