Tarzoon, la Honte de la Jungle (1975)

Alternatieve titels: Tarzoon: Shame of the Jungle | Tarzoon, de Schande van de Jungle

Frankrijk / België
Animatie / Komedie

geregisseerd door Picha en Boris Szulzinger
met de stemmen van Bernard Dhéran, Georges Aminel en Arlette Thomas

Tekenfilmparodie op "Tarzan" voor volwassenen, waarin Shame's vriendin June wordt gekidnapt door Bazunga, een monster met veertien borsten, en haar bende reuzen-piemels. Het is nu aan Shame, de koning van de jungle, van tak naar tak te zwaaien naar Bush-country om zijn vriendin te redden.

avatar van Jawaddedadde
Wat een ongelofelijk zwakke (teken)film. Ronduit saai. Moet een kleine twintig geleden zijn dat ik hem gezien heb, vond hem toen wel grappig, ja zelfs gewaagd, maar daar blijft na zoveel jaren absoluut niks van over. Was blij dat hij gedaan was.