Phat Beach (1996)

geregisseerd door Doug Ellin
met Jermaine 'Huggy' Hopkins, Brian Hooks en Coolio

De homies Benny en Durrel 'lenen' de Mercedes van hun vader en besluiten om naar California te gaan in de hoop wat babes te kunnen versieren. Helaas zitten ze binnen de kortste keren zonder geld, maar met behulp van een lading goedkope zonnenbrillen bedenken ze een plan waarmee ze er weer bovenop kunnen komen.

avatar van Action
Coolio kan niet acteren en deze film lijkt mij ook vreselijk slecht.

avatar van Danielo.
Action schreef:
Coolio kan niet acteren en deze film lijkt mij ook vreselijk slecht.

Coolio acteert nog het beste van de 2 leads.