Cougar Club (2007)

geregisseerd door Christopher Duddy
met Jason Jurman, Warren Kole en Joe Mantegna

Spence en Hogan krijgen een deprimerend leven na de universiteit. Ze moeten voor scheidingsadvocaten werken die verschrikkelijk tegen de twee doen. De vriendin van Spence doet verschrikkelijk tegen hem en Hogan heeft geen sociaal leven. Maar dan richten ze een succesvolle club op waar mannen bijeenkomen om naar een succesvolle relatie te zoeken. Al snel beginnen de twee steeds meer volwassen te worden, wanneer ze in zakelijke situaties terecht komen.

avatar van vandenhork25
Best vermakelijke film eigenlijk. Het is geen topper, maar ook zeker geen slechte film in dit genre. Als je van American Pie houd dan vind je deze film waarschijnlijk ook wel leuk.

avatar van markel66
Na 10 minuten heb ik 'm uitgezet

avatar van movieking
markel66 schreef:
Na 10 minuten heb ik 'm uitgezet

Dan heb jij het nog lang uitgehouden.

avatar van jstinissen
na 5 minuten had ik um ook uitgezet

avatar van matthijs_013
En toch vinden alledrie dat ze het recht hebben om te stemmen. Opmerkelijk.

je kunt toch maar weten waneer een film goed is als je hem voledig gezien hebt. Ik kijk soms ook geen films voledig uit maar ik stem er dan ook niet voor.

het is geen supper goede film maar hij is bekijkbaar. je kunt vergelijken zoals american pie maar deze is dan heel wat minder. 3*

avatar van LucaBrasi
De tuinman is geweldig. En voor Izabella Scorupco kijk je de hele film uit.

matthijs_013 schreef:
En toch vinden alledrie dat ze het recht hebben om te stemmen. Opmerkelijk.

Iedereen heeft het recht om te stemmen

Als je een film echt zo tenenkrommend slecht vind dat je na 5 minuten al de ''off-switch'' moet raken dan mag je dat idd hier best komen melden met een bijbehorende stem.

Het is alleen jammer dat ze er niet bij vermelden waarom ze de film zo slecht vonden.

Voor mij is het inderdaad niets meer dan een American Pie rip-off.
Gewoon een leuke film om te kijken op een regenachtige dag.

Daarom dus 2* vanuit hier.

Ik had er meer van verwacht, maar geen onvoldoende.
Leuke vermakelijke stukken komen er in tussen.

Echter heeft het niks met American Pie te maken. Niet elke film waar jongeren en tieten in voorkomen is een american pie rip-off.

Vermakelijke film, niets meer. niets minder.

avatar van jippie2010
Het begin was aardig, daarna werd het een slap aftreksel van the american pie films. 2,0

Hoe platvloers kun je een film maken. Zó dus!
Dit moet zo'n beetje het dieptepunt zijn van de carrières van Joe Mantegna, Robin Thomas en Faye Dunaway.
Zonde van de moeite, zonde van de tijd.