Illegal Tender (2007)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Franc. Reyes
met Rick Gonzalez, Wanda De Jesus en Dania Ramirez

Een gevaarlijke jeugdbende heeft de dood van de vader van Wilson De Leon Jr op hun geweten. Samen met zijn moeder moeten ze vluchten voor de moordenaars van hun vader/echtgenoot. Als Wilson na jarenlang op de vlucht te zijn geweest, de waarheid van de dood van zijn vader wil achterhalen, gaat hij terug naar Puerto Rico om op onderzoek te gaan.

Weet iemand precies wanneer hij uitkomt ? Heb net de trailer gezien en ben erg benieuwd !!!

avatar van Pieter Montana

Ziet er eerder een doorsnee vendettafilm uit.

mwa....vond et maar een matige film...leuk voor een avondje waarop je niets te doen hebt...en denkt van...hmmmm ga me es maar een filmpje ophalen

avatar van hannes64
Aardige ``wraakfilm``, beetje langdradig, Het werd pas veel en veel later duidelijk waarom zij dood moest, kon wel iets eerder.maar daar zag ik wel doorheen.
Niet slecht voor een film die ook nog werd geproduceerd door Singleton.

Raffael77
Idd geen vervelende film. De vriendin Damia Ramirez speeld ook een rol in Heroes.

Voor de rest prima te doen. Hij mocht iets korten maar heb me er niet aan gestoord. 3,5

Geen standaard B-film die door het verhaal en de cast boven de middelmaat uit stijgt, prima vermaak voor het hele gezin.

avatar van vranque
hoog soap gehalte.
Als het script om een grootmoeder zou vragen hadden ze er zo nog een model ingezet. Acteren is niet belangrijk kennelijk.
Bagger dus 0.5*

avatar van UrbanDjampa
Zeker een standaard film, waar ik op een gegeven moment wel last had van dat eromheen draaien. Door dat duurde het zo lang. Leuk om met je vrienden te kijken, maar daar houd het mee op...

Zat me echt dood te ergeren aan de actrice die de moeder speelt.
Kon iemand haar geen nekschot geven in het begin. Verpest de hele film met haar verschrikkelijke overacting.

avatar van Chuck Taylor
Tego Calderon als acteur! Wow, wat leuk

avatar van Erwinner
26 Aug. te huur, 26 Sept. te koop.

Ik heb zeker van de film genoten, goed voor het gele gezin, spannend met je vriendin, met vrienden.
ik vind hem echt vet.
4.0

Dit was wel slecht hoor... ik dacht een lekker actiefilmpje (gemiddelde boven de 3*), maar kreeg helaas een dikke B-film voorgeschoteld. Van die gangsters zou ik nog geen eens bang worden... *gaap*

Best aardig filmpje

aardig wat actie stukken in

en verassend einde

rtt
Ik kan me wel vinden in de opmerkingen hier. Film is beslist niet onaardig en is de moeite van het kijken waard. De film komt zeker boven de middelmaat uit.

avatar van Baldur
Vrij hoog gemiddelde (3.2*) voor deze standaard flutfilm vol clichés en opvallend ondermaats acteerwerk. Matig op alle fronten.

Leuk om eens gezien te hebben. Film is zoals hierboven ook al gezegd vrij standaard. Wanda De Jesus vond ik best wel aardig uitzien maar haar acteer prestaties waren niet echt super. Dat laatste geld overigens voor vrijwel alle acteurs in deze film.

Opzich was het wel een vermakelijke film. Er gebeurde niet zo heel veel maar over het algemeen keek die toch wel lekker weg, ondanks een aantal saaie stukjes.

avatar van Decec
Ik vind goede misdaad film. Toch spannend. Mooi muziek achtergrond! Ik geef toch cijfer 4.

avatar van skip
Een matige film die echter wel te kijken is maar hou rekening met een vet B-gehalte. 1,5*

avatar van Sportingerke
Wraakfilmpje dat het niet moet hebben van zijn vele actiescènes (er zijn er wel enkele, maar al bij al valt het naar de normen van het genre reuzemee).

Hoewel ik mezelf niet zou catalogiseren als uit op oppervlakkig vermaak, verwacht ik ofwel een beter uitgewerkt verhaal ofwel meer actie.

Slecht was hij zeker niet, maar er is beter in het genre!!

avatar van moviemafketel
Aardige meevaller. Acteerwerk was niet echt om naar huis te schrijven al vind ik Gonzalez nog niet zo'n slechte acteur. Het had van mij allemaal wel wat dramatischer mogen eindigen. Hoe ze werden vrijgelaten door de Puerto Ricanen was een beetje te makkelijk. Het neigt naar een B-film, maar is net ietsie pietsie beter. Ook is de interactie tussen Wilson en zijn moeder goed en redelijk geloofwaardig. 2,5 sterren is wel genoeg.

avatar van 606
Niks op aan te merken vette muziek, past wel bij de film.
Verhaal is ook goed soms langdradig maar over het geheel goed te doen.
Acteren was ook boven het gemiddelde.

3,5 ster

top film!
heb hem op dvd en al heel vaak gezien
een aanrader

avatar van aburex
Soms aardige misdaadfilm. Soms wat traag, maar het verhaal is toch goed. Leuk voor een avondje tijdverdrijf.

Was laatst op tv, best vermakelijke film. Verhaal was niet heel bijzonder, maar kan er mee door.
Ik had zelf graag wat meer geweld willen zien in deze film.

jeanleeke
lekker wegkijkertje