She's the One (1996)

Romantiek / Komedie

geregisseerd door Edward Burns
met Edward Burns, Jennifer Aniston en Cameron Diaz

Mickey en Francis zijn broers. Mickey, de oudste, leeft als een soort hippie, en Francis, de jongste, is werkzaam op Wall Street. Francis heeft een affaire met de ex-verloofde van Mickey. Ondertussen trouwt Mickey met een vrouw die hij slechts 24 uur kent.

avatar van Fran
Nee, de humor kon mij niet bekoren. Ik heb nergens echt in een deuk gelegen. Wat ik wel redelijk geinig vond waren de scene's tussen vader en zoons: "Come on, girls". De personage's hadden ook geen diepte waardoor ik me ook niet echt in ze kon inleven. Dat is ook de reden dat het romantische mij ook niet zo kon boeien.

avatar van aburex
Best wel leuke film. Gezien zaterdag op VTM.

avatar van bob de niro
Best wel een vermakelijke film met een goede cast.Ik ben een fan van John Mahoney en vind hem hier ook heel goed spelen!Van de broers vond ik Burns wel goed maar z,n broer vond ik niet best.Al met al een leuke film!3,5 *

avatar van host
Qua thematiek en verhaal vergelijkbaar met, maar vlakker dan 'The Brothers McMullen'. De CD/OST van Tom Petty heeft wel een plekje in mijn platenkast gekregen!

avatar van missl
Romcom die speelt op de familiebanden en nieuwe relaties en hoe men op elkaar reageert. De komedie is ver te zoeken omdat het wat flauw is uitgewerkt.

avatar van des1
Tis inderdaad meer soap TV dan big screen drama... maar dan wel knap gemaakt. Ed Burns, zien horen we eigenlijk te weinig van. Grappig om te zien hoe Cameron Diaz hier praktisch nog babyvet heeft, en dat Jennifer Anniston bijna niet veranderd lijkt in 20 jaar tijd. Mike McGlone gaat wat mij betreft met de beste vertolking er vantussen, speelt nl. erg goed de behoorlijk verknipte broer van Burns.

Met het vrouwtje gekeken, was best een leuke wegkijk film. Maar alleen de vergelijking van Aniston met een oude Buick....... dat kan toch niet!