Three Smart Girls (1936)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Henry Koster
met Deanna Durbin, Binnie Barnes en Charles Winninger

Penny Craig is een toegewijde koppelaarster die voor iedereen een gepaste partij probeert te vinden. Ze wil echter niets liever dan haar ouders, die uit elkaar zijn, weer met elkaar laten verzoenen. Als haar vader een nieuwe liefde lijkt te hebben gevonden, gaat ze met nog meer energie aan de slag om ze weer bijeen te brengen. Daarnaast moet ze ook nog geschikte mannen voor haar twee zussen vinden.

avatar van Dutchfan
Grappige film.
Een gold digger [Binnie Barnes] en haar op geld en status beluste moeder [Alice Brady] hebben een rijk slachtoffer gevonden [Charles Winninger].....Werk aan de winkel dus voor de drie dochters van de rijke man om deze dames te ontmaskeren en vader weer terug naar moeder te brengen.

avatar van Dogie_Hogan
* De filmposter: Link.

avatar van Dutchfan
Dogie_Hogan schreef:
* De filmposter: Link.

Dat is niet de filmposter van deze film,maar van het vervolg:"three smart girls grow up".