Million Dollar Legs (1932)

geregisseerd door Edward F. Cline
met W.C. Fields, Jack Oakie en Lyda Roberti

Het fictieve land Klopstokia heeft dringend geld nodig. De president staat onder zware druk van zijn kabinet. Gelukkig voor hem valt een Amerikaanse vertegenwoordiger in borstels voor zijn dochter. Nadat deze gezien heeft hoe superatletisch de inwoners van Klopstokia wel niet zijn (ze kunnen zelfs over huizen heen springen), komt deze op het idee om Klopstokia mee te laten doen aan de Olympische Spelen in Los Angeles om het land op de kaart te zetten en zo internationaal geld los te krijgen. Ze lijken onverslaanbaar totdat een spionne van het kabinet het team tegen elkaar weet op te zetten.

avatar van Poisonthewell
Hilarische kwats a la Hellzapoppin' en Duck Soup