Never Give a Sucker an Even Break (1941)

Alternatieve titel: What a Man

Komedie / Muziek

geregisseerd door Edward F. Cline
met W.C. Fields, Gloria Jean en Leon Errol

W.C. Fields wil een filmscript verkopen aan Esoteric Studios. Die weigeren echter. Fields wordt intussen beledigd door kleine jongens, in elkaar geslagen voor het staren naar een vrouw en verbaal aangepakt door een dienster. Hij wordt de voogd van zijn nichtje als haar moeder sterft. Tijdens het maken van een film over het circus valt zij van een trapeze en is op slag dood.

Leuke film met W.C. Fields als onverbeterlijke zuiplap. Een onvergetelijke scene waarin hij achter een fles sterke drank aanspringt die uit een zeppelin valt. Zeker de moeite waard voor de liefhebber