Samson and Delilah (1996)

Alternatieve titels: The Bible: Samson and Delilah | De Bijbel: Samson en Delilah

Verenigde Staten / Duitsland / Italië
Drama / Avontuur

geregisseerd door Nicolas Roeg
met Dennis Hopper, Eric Thal en Elizabeth Hurley

Bewerking van het boek uit het oude testament over de krachtpatser Samson die uiteindelijk door de verleidelijke Delilah van zijn kracht beroofd wordt.

Ge2rt
Deze film bevat een heleboel wijze uitspraken, zoals "luister nooit naar een raadsman die tegen je zegt: 'je moet....' ".

avatar van kirk douglas
Eigenlijk geen slechte film,er is echter veel te veel bijverzonnen.
ik had veel liever het echte verhaal gezien.

avatar van fun in acapulco
Dit is toch een tv film ? Eén deel uit een hele serie? Volgens mij heb ik ze op tv gezien. Kan ik zo geen oordeel over vellen. Oordeelt niet opdat ook gij niet veroordeelt wordt.