Agent Cody Banks 2: Destination London (2004)

Verenigde Staten / Canada
Actie / Komedie

geregisseerd door Kevin Allen
met Frankie Muniz, Hannah Spearritt en Anthony Anderson

Wanneer een overgelopen CIA-agent een apparaat voor gedachten-controle heeft gestolen, moet Cody undercover naar Londen om hem te zoeken. Hij doet zich voor als student op een eliteschool en moet zijn ware identiteit beschermen terwijl hij zijn missie uitvoert.

Helaas, geen Hilary Duff dit keer
Maakt het gelijk een stuk minder..
Maarja, gelukkig maakt A Cinderella Story van La Duff het weer goed

Haar vervanger ziet er toch ook wel schattig uit

morpheus schreef:

Haar vervanger ziet er toch ook wel schattig uit

Mwa..
Ik heb liever Hilary Duff, dan dat meisje van S Club 7

NOOOO geen Hilary Duff
(ik kwam er laatst 8ter he is dat niet dat meisje uit lizzy hey verrek jah )
maar misschien is deze ook wel leuk

avatar van sn@ke
Dat cody banks gedoe zegt me echt niks , een film over een een geheim agent gespeeld door een kind , lijkt me erg irritant. Ik heb de eerste nog niet gezien maar het zegt me niets , de tittel van deze film is wel erg goedkoop.

ThaNick
Leuke film, met natuurlijk weer leuk gespeeld door Anthony Anderson.. leuker dan deel 1, Muniz speelt veel beter en gedraagt zich volwassener..
Leuk om te kijken
3 sterren!

ilona
Dit is een leuke film heel verrassend want meestal is deel 1 veel leuker maar valt nu mee deze film is gewoon vet ook zonder hillary duff;)

avatar van aryan
In het begin van de film dacht ik heel even: deze gaat floppen, maar het werd toch nog een leuke film. Het eerste deel blijft leuker, maar deze was ook grappig om te zien. 3*

aryan schreef:
In het begin van de film dacht ik heel even: deze gaat floppen...
Ik dacht daar ook gisteren aan, ik dacht OOO dit word niks met al die slechte SFX (de scenes totempaal, onderzeeër etc.). Maar het veranderde inderdaad. Ik geef in iedergeval 3*

*Tjeerd*
Zonder Hilary Duff lijkt hij me niet veel..

avatar van otherfool
Zeer teleurstellend 2e deel in de serie die het vooral op charme verliest. Spearritt is ten opzichte van de vervelende Duff een lichte verbetering, maar als geheel suffer en saaier dan het eerste deel.

1,5*.

Erg erg erg saai net of het eerste deel er niet is geweest je ziet niks van Hilary.

avatar van Hilarious
-Jennifer- schreef:

Ja ik vroeg mij ook af of ze niet meer samen waren. Want dan heb ik liever dat er maar één deel is. Ze zijn voor altijd samen en ze zijn gelukkig. Maarja deel 2 was ook zeer leuk door de altijd leuke Frankie Muniz. Jammer dat Hilary Duff niet meer meedeed.

avatar van g_unitboy
niet zo een goede film en cody banks en zijn vriendinnetje acteerde zo slecht

Hier had meer in gezeten

ik vond hem anders dan de eerste film. maar zeker niet slechter. is een james bond versie maar dan jong. goed verheel en de acteerd prestaties waren ook wel goed.

avatar van Legan
Het eerste deel viel mij reuze mee, maar deze weer niet. Natuurlijk weer erg oppervlakkig en simpel. Het verhaal, het acteren, de humor, de actie, … Allemaal zaken die minder zijn. Verder wel erg toevallig en helaas ook voorspelbaar. Maar wel amusant denk ik voor de kleintjes.

avatar van lars-pixar
beter dan deel vindt ik.

AHWA
Slecht vervolg.

Weinig tot geen verwijzingen naar het eerste deel, flauwe humor van Anderson, die in Transformers toch een stuk beter tot z'n recht kwam, en geen Hilary Duff of Angie Harmon dit keer.

Ook een saai verhaal over dat kindorkest en te veel toevalligheden in het verhaal.

avatar van aburex
Vond de eerste film een stuk beter, alhoewel deze film me wel kan bekoren. Laat ze nu maar stoppen.

avatar van movie acteurs
Middelmatig filmpje. Sowieso het verhaal is simpel en het acteerwerk is ook niet al te best vond ik. De actie was redelijk en humor vond ik niet goed overkomen. Krijgt nog een kleine 2,0.

avatar van lars-pixar
Komt er ook een 3de deel?

Welke mongool programmeert dit om 3.05u 's nachts op tv?

Quido schreef:
Welke mongool programmeert dit om 3.05u 's nachts op tv?

Prima tijd voor zo een draak van een film.