How to Eat Fried Worms (2006)

Komedie / Familie

geregisseerd door Bob Dolman
met Thomas Cavanagh, Kimberly Williams en Luke Benward

Tijdens de eerste dag op zijn nieuwe school gaat Billy een weddenschap aan om 15 dagen lang elke dag een worm te eten. Door deze weddenschap stijgt hij in aanzien in de ogen van zijn klasgenoten. Maar iets wat zo makkelijk lijkt kan toch ook heel zwaar zijn...

De trailer doet vermoeden dat het een komedie is met goedkope grappen die enorm voor de hand liggen. Voor wie kan lachen om ranzigheid is het wellicht de moeite waard. Met drama lijkt het derhalve weinig van doen te hebben.

Hele leuke kinder film echt wel de moeite

avatar van rondh
Leno schreef:

Er staat nergens, dat het een drama is

avatar van james_cameron
Leuke, intelligente jeugdfilm die zijn hoofdpersonen nu eens niet neerbuigend behandelt. Soms een beetje smerig, maar wat wil je met zo'n titel en onderwerp. De lekker korte speelduur zorgt ervoor dat je je in ieder geval niet hoeft te vervelen. Vlot, grappig en met een goed bij elkaar gezochte cast van (mij in ieder geval) onbekende kinderen.

avatar van nightbreed
Zeer vermakelijke film voor jong en oud met een erg leuk verhaaltje.
De karakters zijn opzettelijk cliche en lekker uitgedikt, prachtig en zeer grappig.
De audio effecten zijn ook zeer grappig en goed gedaan.
De film duurt trouwens niet 98 maar 75 min.
Aanrader voor alle leeftijden.

avatar van RyanB
Jaaaaaa, ik heb gelachen hoor! Leuke film 3,5*

avatar van hannes64
Een pure kinderfilm die ik wel eens zal tegenkomen op de tv-zender nickelodeon.
Maar dan nagesynchroniseerd naar nederlands.
Ik vond het boek vroeger beter.

avatar van Phantasm
Leuke jeugdfilm die lekker wegkijkt.

Nogal domme film. En de scoort hier zo hoog. raar. Verhaal is flauw acteurs vallen mee.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Leuke kinderfilm die prima geschikt is voor jongere kinderen maar ook zeker voor volwassenen die graag naar iets luchtigs willen kijken.

How to Eat Fried Worms is recht toe recht aan, het is geen bijzondere film maar ook zeker geen vervelende film.
Heb er met een lach op me gezicht naar gekeken

avatar van Gwen80
Dit is toch wel vermakelijk. Gewoon recht toe recht aan inderdaad, met wel de nodige levenslesjes, maar geen vals sentiment.