Most Wanted (1997)

Actie / Thriller

geregisseerd door David Hogan (I)
met Keenen Ivory Wayans, Jon Voight en Paul Sorvino

Een held uit de Golfoorlog wordt veroordeeld wegens moord op een corrupte overste. De enige manier om aan zijn executie te ontsnappen is ingaan op een voorstel om deel te nemen aan een top-secret opdracht. Maar op de dag van zijn executie wordt hij op het nippertje gered door luitenant Grant Casey. Hij wordt vervolgens aangenomen als lid van de organisatie 'Geheime Operaties'...

avatar van mafiabaas
Ik had niet veel verwacht van Most Wanted maar het bleek toch nog een goede en leuke film te zijn. Ik vond het geen moment echt saai. Most Wanted werd uitgezonden op Nederland 1 :d zo'n actie film voor Nederland 1 Ik had wel genoten van deze film en is ook een aanrader om een keer te zien.

avatar van Quentin
Al een keer eerder gezien maar blijf bij 2*. Erg on orginele film (complete fugitive rip-off) en slecht acteerwerk .... alleen de enkele aardige actie scenes tillen de film een beetje op.

ik vond het een leuke film, goed verhaal in. al met al vond ik het een goeie film alleen vond ik het een beetje een voorspellend eind. goed voor 4 sterren

twg
ik zag most wanted toen ik aan het zappen was erg onorginele film zoals je hem vaak tegen maar toch bleef ik kijken om te zien hoe hij afliep. knap als een film dat voor mekaar krijgt.

wat zal ik eens doen.....3,5

avatar van HiLL
twg schreef:

wat zal ik eens doen.....3,5

Dat is dan behoorlijk hoog.
Zeer matige film, inderdaad niet al te best geacteerd en origineel is het ook niet echt. 2*

twg
lang geleden dat ik most wanted voor het laatst zag,toen vond ik hem best goed( gek genoeg).
toenet nog eens bekeken en het is inderdaad maar een gemiddeld filmpje. de kleine hoogtepunten zij Jon Voiht en Paul Sorvino. wayans komt te zelfverzekerd over en speelt teveel de held, de inleiding gaat wel heel erg snel.
het lijkt of je naar een film kijkt waar niet genoeg aandacht aan besteedt is, alsof ze hem zo snel mogelijk af wilden hebben. Sommige scenes zijn spannend bedoeld maar dat zijn ze niet, en het einde is veeeeeel te voorspelbaar. En tot slot hadden ze een andere hoofdrol speler uit moeten kiezen en een andere regisseur( De Palma bijv.)

ik snap niet dat ik deze een 3,5 heb gegeven.
snap ik niet van mezelf.

dat word nu een **
er had meer gezeten in deze acktie/thriller.

LEIDENAAR187
Tja,wat doet Voight in een film als dit?

Matig filmpje,toen ik jonger was was die vermakelijk dus moet je een film beoordelen op leeftijden?Tja,toen had ik hem een 3.5 gegeven,nu een 2,dus maak ik er 2.5 van...