Winning London (2001)

Familie / Komedie

geregisseerd door Craig Shapiro
met Mary-Kate Olsen, Ashley Olsen en Eric Jungmann

Chloe en Riley Lawrence mogen naar Londen om deel te nemen aan een VN-wedstrijd. Tussen de voorbereidingen door hebben de meisjes heel wat tijd om de stad te ontdekken en maakt Chloe bovendien kennis met een knappe Britse jongen.

Deze film is minder leuk dan Our Lips Are Sealed. *2*

Leuke film! Het maakt al een stuk leuker als je zelf in London bent geweest, wat bij mij het geval is. Het verhaal is grappig alleen soms wel een beetje eentonig en langdradig.

wat een slechte film zeg,ik geef daar dan nog 6 euro aan uit:p

ja idd.
1.5

ik vond hem wel leuk

"en ze maken kennis met twee knappe Britse jongens"
Neeeee echt ??!! Is dit nieuws ?? ..Niet dus..
Hun films zijn allemaal hetzelfde .. wordt een beetje saai

avatar van Lie-Z
Ik vond het acteerwerk van deze film echt slecht....
de film `it takes two` vond ik wel leuk..

avatar van olsenfreakie
komaan dit is een kei toffe film ! waarom vind iedereen die toch zo slecht oké it takes two is beter maar dat is dan ook mijn lievelinksfilm :d

avatar van Friday the 13 th
vond deze film saai, altijd hetzelfde, lijkt een beetje op barbieverhaaltjes, olsens op de jetski, olsens op het strand, olsens in londen, olsens dit, olsens dat................pfffff saai, hun laatste film newyork minute of zoiets is wel de moeite waart

1 welverdiende ster

kei goede film

'k vind de films van de olsen tweeling meestal weinig verhaal hebben, deze ook. Wel heb ik om sommige stukjes erg gelachen. En in dat riool met die kus was ook wel erg romantisch. dus i.p.v. de andere films van hun die een 1.5 kregen, kreeg deze film van mij een 2.5

avatar van jumpstylemovie
saai en voorspelbaar , hij lijkt een stuk ouder dan dan 2001m aangezien het verhaal. ( Maar dat betekent absoluut niet dat ik oudere films niet goed vind) 1.0***

avatar van Dianaa`
De film is opzich wel leuk als je niks te doen heb, maar het is wel erg voorspelbaar. Verder zijn alle romantische momenten wel grappig De films die ze maken zijn ook niet echt geweldig, op 2 films van hun na; it takes 2 en new york minute.

Doorsnee Olson film ik zag 'm in de bus toen we met school zelf in Londen waren. Duidelijk is dus dat de Olsons & Co meer lol hebben in Londen dan normaal mogelijk is. Maargoed, who cares...leuk als je je dood verveelt, maar aangezien ik me niet verveelde toen was hij belabberd slecht.

1.0

avatar van Friday the 13 th
Angrod_Pallanén schreef:
het is duidelijk dat Olsons & Co meer lol hebben in Londen dan normaal mogelijk is. Maargoed, who cares...

1.0

Inderdaad, daar stoor ik me ook aan. In de films van de olsen wordt alles voorgesteld of dit normaal is, alsof er zoveel te doen valt en alsof alles mogelijk is. Als je dan zelf in Londen bent, is er amper een reet te doen. Zucht.

avatar van selientje
Dianaa` schreef:

op sommige punten ben ik het met je eens maar bij dit soort films moet gewoon niet nadenken en gewoon lol hebben en ernaar kijken

avatar van notorious_kim
Het idee achter de films zijn vaak wel goed, maar ze komen er altijd zo zwak uit...

avatar van benthe
Leuke film, leuk verhaal, goed geacteerd. Af en toe een beetje overdreven, but he, who cares xD?

avatar van Tun-89
Leuke vermakelijke Luchtige film.
Mooi om London ook te zien, ik ga in December erheen!
Olson twins natuurlijk altijd leuk, goed acteerwerk.

3,5 *

avatar van skullcandygirl94
saaie film....geen inhoud en elke keer weer het zelfde. jammer.

avatar van benthe
Net herzien, en de 3,5 ster die ik had staan is iets te veel, 1 ster eraf gehaald. Geen sterke film, maar wel leuk om alle beelden van Londen te zien. Maar verder, nee, niet bijzonder.

GuyB
Ai ai ai...Wat een saaie film.... Zeer onzuiver gespeeld, voor-de-klas niveau eigenlijk...en gewoon totaal geen leven in de mensen die proberen te acteren.

avatar van hjcool
Je ziet wat van London, Acteurs zijn een drama, maar hebben wel leuke koppies, uiteraard wordt iedereen verliefd op elkaar! en loopt het allemaal goed af. .De reden dat ik die DVD's heb gekocht was omdat ik verliefd was op die tweeling, ik was toen een jaar of 12. ze zijn nu allebei de weg kwijt en ik heb de goede weg gevonden!

avatar van Dark_Assassin
pff, echt een saaie film, we moesten het op school kijken zonder ondertiteling, en brits accent is nog best lastig om te begrijpen. Het was wel een best leuk verhaal, en ook wel stukjes waar je best om kon lachen, maar verder ook niks. Het kan wel leuk zijn om dit gewoon thuis onderuit gezakt op de bank te kijken gewoon voor de gezelligheid, maar om er nou een filmverslag over te maken, nee.

avatar van zgfproduction
ik snap echt niet waarom sommige mensen deze film leuk vinden. hij is zelfs nog saaier dan die bijv. holiday in the sun. misschien kan ik deze films ook zo saai vinden omdat ik een jongen ben... -.-