ad
  • 8.179.803 stemmen

Once upon a Forest (1993)

Avontuur / Animatie | 71 minuten

Genre: Avontuur / Animatie

Alternatieve titel: Annabel & de Race tegen de Klok

Oorsprong: Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Charles Grosvenor en David Michener

Met onder meer: Michael Crawford, Ben Vereen en Ellen Blain

Over Once upon a Forest

"An Adventurous Race Against Time!"

Een tankauto met giftig gas verongelukt aan de rand van het bos. Een jonge muis, een mol en een egel moeten hun levens riskeren om hun vriendje te redden, die vergiftigd is door het gas.

imageimageimageimageimageimage

Cornelius (stem)

Phineas (stem)

Abigail (stem)

Edgar (stem)

Russell (stem)

Michelle (stem)

Abigail's Father (stem) (onvermeld)

Edgar's Mom (stem) (onvermeld)

Willy (stem)

Waggs (stem)

avatar van FillumGek

FillumGek

Kon me vroeger goed vermaken. Vond het toen best eng hoe langzaam het bos doodging door het gas, onder leiding van een onheilspellend muziekje

avatar van MasterRRR

MasterRRR

Inderdaad, dat was best eng

Goede muziek, van James Horner. Leuk en spannend verhaal. Zeker een aanrader!

avatar van 1311811

Dit was voor mij echt jeugdsentiment! Laatst nog eens een keer bekeken en het is nog steeds een mooie film om te kijken en de muziek is inderdaad goed verzorgd

avatar van Fran

Fran

• 1953 berichten

Ik heb samen met mijn dochter naar deze film gekeken en het is een leuke film om te kijken. Het stukje waar Fillumgek het over heeft is inderdaad best een eng stukje. Maar desondanks heeft mijn dochter er wel van genoten.

avatar van baspls

baspls

Erg leuke en zeer vermakelijke film. Vroeger heel vaak gezien. Blijft leuk. De animatie is goed. Van de regisseur van The Great Mouse Detective. Gelukkig niet te veel liedjes of kleuterachtig gedoe. Voor een kinderfilm nog best serieus (op dat Christelijke "vogel" zangkoor na).

avatar van Roxpandabeer

Roxpandabeer

Geweldige jeugd herinnering! Top animatie die me altijd bij zal blijven, veel zielige en spannende momenten, heb veel zitten huilen om deze film als kind zijnde hahaha. Ik zou graag de Nederlandse soundtrack hiervan weer eens willen horen alleen staat deze nergens online.

avatar van Rico120

Rico120