George of the Jungle (1997)

Alternatieve titel: George uit de Jungle

Familie / Komedie

geregisseerd door Sam Weisman
met Brendan Fraser, Leslie Mann en de stem van John Cleese

George zit als baby in een vliegtuig dat crasht in de jungle. Hij wordt geadopteerd door een wijze aap. Ursula Stanhope, een Amerikaanse vrouw van adel, wordt tijdens een safari door George van de dood gered, en hij neemt haar mee naar de jungle. Als ze gevonden worden neemt Ursula George mee naar de Verenigde Staten.

Erg grappige film, hoe vaak ik hem ook kijk hij blijft leuk!

-Jennifer- schreef:
Erg grappige film, hoe vaak ik hem ook kijk hij blijft leuk!

Helemaal mee eens!!

Jessu123
een echte lachfilm vooral de running gag: kijk uit voor die..... haha

5,0 echt voor een avond uit

kArIzMa_TuRk
een goeie Freaser film heb op sommige momenten wel gelachen leuke film voor 1 of 5 keer krijgt een goeie 3*** sterren van mij..
p.s: heb deel 2 niet gekeken omdat Freaser er niet inspeelt..

jack-sparrow
het is een echte grappige lachfilm.
hij is 85 keer beter dan de tweede .
van mij krijgt hij een goede 3.5 sterren.
vooral voor de humor en acteerwerk.

haha - an ape named ape -haha

avatar van prometida
Hele grappige film
Het is al lang geleden dat ik deze film bekeken heb (wordt misschien weer eens tijd..) Maar ik weet wel dat ik enorm gelachen heb
4****

Grappige film af en toe nep maar voor kinderen denk toch wel een plezierige film om na te kijken 3.5*

avatar van *__ANIME__*
Best leuke film, jammer dat George niet best wordt geakteerd, maar toch wel leuk

Hele leuke film, wel een kinderfilm, maar toch ook heel erg leuk voor volwassenen. 4*

avatar van Cheryl_14
Heel vroeger, toen ik een jaar of 8 was, vond ik hem leuk. Maar nu, echt gewoon. Bagger.

avatar van Peojuzi
heb deze film sinds dat ik 10 was ofzo niet meer gezien maar voor de goede herinneringen geef ik hem 3,5*

Erg grappige film, heb hem al meerdere malen op TV gezien maar hij blijft grappig!

ik kan me herrineren dat ik me bij deze film,
dood heb zitten lachen!

Daarom een 3.5*

avatar van Iron Maiden
geweldige film!
non-stop slapstick humor!
en dat einde blijft geweldig.
als je dit niet grappig vind, snap je niet wat komedie inhoudt.
iedereen moet toch wel minstens 1 x lachen?!
van mij in ieder geval hoger dan een 3!

avatar van DragQueen
Aardige komedie, met een hoop slappe humor. brandon fraser zit leuk in zijn rol, en is bij vlagen amusant om naar te kijken. ik heb de film al meerdere malen gezien, maar hij blijft gewoon lachen. al is het verhaaltje wat simpel, de humor is goed gebracht. 3 sterren.

avatar van tommykonijn
Wat een vreselijk melige Film zeg. Flauwe grappen en nog wel redelijke acteerprestaties maar verder sloeg dit eigenlijk nergens op kortom : Domme Tarzan-remake.

avatar van soom
Dat ik hier nog niet op gestemd heb, en nog geen recensie bij heb geschreven. Het schrijven van een recensie hoeft ook niet echt, natuurlijk, niemand die zit te wachten op een stuk van mij .. Maar ik ga er maar mee door, en zolang ik nog niet van de site gegooid word of ben, (soms denk ik echt dat het vandaag gaat gebeuren..) blijf ik ermee bezig om een beetje kritisch te blijven naar de film toe die ik aan het kijken ben, en heb gekeken.

George of the Jungle heb ik ergens in mijn kindertijd gezien. Ik geloof dat ik 12 of 13 was, en dat er wel een paar leuke grappen in zaten. Maar ik moet hem nog eens zien om tot een goede beoordeling te komen. 3 * is hier echter wel aan besteed.

avatar van kwinz
Veel humor. Op de Amerikaanse kinderzender wordt een tekenfilmserie gemaakt over de film. L0L!

avatar van Woutrr
Leuke film, heb me wel vermaakt

avatar van umbro01
Grappige film hij was echt leuk.

avatar van notorious_kim
middelmatige film maar waarbij je af ten toe nog eens kunt lachen.

Echt een heerlijke lachfilm! Ik heb 'm in 1999 tijdens een vliegreis voor het eerst gezien en deze film ontspande mij meer dan een "Final Destination"- achtige film. Absolute aanrader voor humorfans.

avatar van Betamax
Leuke film.
Wel meer iets voor kinderen maar heb me wel vermaakt.

avatar van jordandejong
deze film is zoals de meeste mensen hier zeggen meer voor kinderen bedoeld. Toch is hij soms nog wel eens leuk

G to the J
madelon28 schreef:

Helemaal mee eens!!

I agree

avatar van film88888
Valt nog heel goed mee.

Leuke parody op Tarzan, en Fraser past wel in het personage.

Soms nog vrij orgineel, en dan spreek ik vooral over die stem dat het verhaal verteld, en soms is het gewoon zo orgineel uit de kast gehaald.

matige leuke feel-good film.

avatar van Aapje81
In zijn soort een erg leuke film en Fraser doet het erg leuk

avatar van Rizz
Cheryl_14 schreef:

Haha same here

avatar van RSmovie91
Heerlijke film om ff dubbel te liggen van de extreem flauwe humor.
Enige grote nadeel is dat ik na deze Brendan Fraser nooit meer serieus kon nemen

avatar van FelixTheCat
Aardige komedie film. Er zaten wel een paar leuke dingen in.