George of the Jungle 2 (2003)

geregisseerd door David Grossman
met Chris Showerman, Julie Benz en Angus T. Jones

De sluwe schoonmoeder Beatrice Stanhope is niet van plan haar dochter en kleinzoon eeuwig met de onhandige Koning George om te laten gaan. In een uiterste poging Ursula terug naar de "beschaving" te brengen, spant ze samen met haar obsessieve schoonzoon Lyle. Het plan is om in Ape Mountain het gezag van George te ondermijnen en Ursula zover mee te krijgen naar huis te gaan.

Deze film is toch al uit?

avatar van J.@.K
Justice4All schreef:

Deze film is toch al uit?

Klopt, sinds 19 augustus te huur.

MaTtIeBoY
Hij zal wel veel slechter zijn dan deel 1.

Ikkeuh
MaTtIeBoY schreef:

Hij zal wel veel slechter zijn dan deel 1.

gelijk heb je. **

avatar van dray
Twee sterren. En dan ben ik nog mild...

wat een rommel! :-s

die effecten zijn zo enorm slecht
echt wel 100 keer slechter dan de eerste film
ik heb echt geen enkel grappig moment gezien:-s

avatar van dave
ronduit belachelijke film
acteerprestaties zijn slecht om over het scenario nog maar te zwijgen
laten we deze film maar vlug vergeten

Deel 1 was veel leuker ook erg jammer dat er een andere George is.

kArIzMa_TuRk
waarom hebben ze een 2e deel uitgebracht zonder Brendan Fraser zonder hem is deze film helemaal niets..

avatar van speedy23
kArIzMa_TuRk schreef:

Omdat Brandan Fraser veel te duur geworden was en doordat men teerde op de roem van de eerste er zo zoveel mogelijk geld kon uitkloppen.

kArIzMa_TuRk
speedy23 schreef:

Daar dacht ik ook eerst aan
En het klopt ook.

rens_1993
in deze film is het jammer dat er stemmen achter zijn die commentaar geven. dat verpest het.

jack-sparrow
erg jammer , en slecht vervolg
niet echt direct de moeite om te zien.
maar ik geef hem toch 3.0

avatar van Rudy1989
ik vind het echt een super super leuke film

avatar van tommykonijn
Nou, Dan vind ik Deel 1 nog beter als ik zou moeten kiezen want deze kerel kan niet zo Goed acteren en de rest deed het gelukkig wel wat beter, Toch vind ik het Verhaal niet zo zeer boeiend meer als bij zijn voorganger.

avatar van notorious_kim
oh my god, deze is gewoon ronduit slecht. waarom moeten ze toch altijd vervolgen maken?

avatar van Aapje81
Erg slecht vervolg alleen de opmerking over Brandon Frasier was wel de moeite.

avatar van movie acteurs
De eerste was leuk en kon ik nog om lachen dit is gewoon bagger.

avatar van RSmovie91
Erg slechte sequel op een erg grappige film. Ze sloegen op sommige momente een beetje door met hun 'grappen'. Helaas

avatar van TheLionKingFan
kArIzMa_TuRk schreef:

Ik heb deze film niet gezien (deel 1 wel) en ik denk dat je bij alle vervolgfilms de gehele oude cast terugbrengt dat dan alle films zoals deze en The Mask 2 een hoger gemiddelde hebben.

avatar van Phantasm
Hij is inderdaad een stuk slechter dan deel 1, maar vond deze toch nog wel vermakelijk.

deel 1 nog nooit gezien, maar deze wel. Vond hem wel makkelijk mee kijken en zorgt voor een goede ontspannen avond!

avatar van Kahlo
Slecht vervolg. In het eerste deel kon je je nog voorstellen dat Ursula voor de charmes van George bezweek, in het tweede deel krijg je toch sterk de indruk dat Ape en het zoontje de enigen zijn die niet rijp zijn voor het gesticht.