George of the Jungle (1997)

Familie / Komedie

geregisseerd door Sam Weisman
met Brendan Fraser, Leslie Mann en de stem van John Cleese

George zit als baby in een vliegtuig dat crasht in de jungle. Hij wordt geadopteerd door een wijze aap. Ursula Stanhope, een Amerikaanse vrouw van adel, wordt tijdens een safari door George van de dood gered, en hij neemt haar mee naar de jungle. Als ze gevonden worden neemt Ursula George mee naar de Verenigde Staten.

avatar van TragieStar.*
Een best aardige film.
Ook deze film keek ik vroeger wel honderd keer achter elkaar. Beetje overdreven maar wel vaak gezien
Nu best overdreven, nep en slecht geacteerd. Maar toch nog een best aardige film.
Je geniet er nog steeds van.

avatar van movie acteurs
Leuke film.

Vroeger keken we hem best vaak en het blijft een leuke film. Voor de rest niet echt speciaal maar toch een 3,5.

avatar van Rizz
Leuk voor kinderen, kan me herinneren dat ik hem erg vermakelijk vond destijds.

avatar van _Se7en_
1 ster voor de 'buttflap'. Verder nergens leuk.

Vroeger heel veel gekeken. Vond hem toen geniaal nu vind ik hem leuk.

avatar van Sergio
Niet erg origineel maar toch wel leuk.

avatar van *film fan*
best een grappig film, leuk voor kinderen.
heb me wel mee vermaakt.
deel 2 is iets minder helaas

dominion
Zeker een erg leuk kinderfilmpje.

Had deze toen ik nog jong was heel vaak gezien.
Ook een stuk beter dan het overbodig vervolg.
Wordt ook gewoon leuk geacteerd door Brendan Fraser.

Maar verder gewoon heel erg simpel maar zeer vermakelijk.
Zit ook een beetje jeugdsentiment in en verveelt nooit op een luie zondag middag.

avatar van riesma
_Se7en_ schreef:
1 ster voor de 'buttflap'. Verder nergens leuk.
Pipslap in het Nederlands, die term gebruik ik nu nog steeds als iemand een nieuwe broek heeft.

avatar van maxroelofs
vroeger als kind gezien, was er toen helemaal fan van.

avatar van tristanrc1
Stiekem vond ik dit gewoon een leuke film, ondanks de flauwe humor. Maar alleen omdat Brendan Fraser erin speelt, en die zie ik toch het liefst gekke bekken trekken onzin grappen maken. Het vervolg 'George of the jungle 2' vergeet ik het liefst.

avatar van Nigelwestland
Leuke film. Ik heb genoten maar niet de alle beste film. Ik heb deze daarom maar 1 keer gekeken

avatar van Phantasm
Erg, leuke, grappige film die lekker wegkijkt.

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Verschrikkelijke komedie waar je met plaatsvervangende schaamte naar zit te kijken. Totaal geen charme aanwezig, ongelofelijk druk en nog dommer dan dumb & dumberer (moest dat mogelijk zijn). Voor liefhebbers van bananenschilhumor, maar mijn ding toch niet.

avatar van MovieHolic
Wauw, onvoorstelbaar zo slecht!! Niks maar dan ook compleet niks klopt, te kinderachtig voor woorden! Bah.

avatar van alexspyforever
De tune "George of the Jungle, watch out for that tree" is nog best lollig, maar voor de rest is hier dus niets leuks aan. Humor is zelfs nog beneden kinderniveau. Wie graag de hoofdacteur what's his name halfnaakt ziet rondhuppelen, dan is de film voor jou.
Als je een parodie op Tarzan wilt zien, kijk en luister dan naar de clip van Toybox - Tarzan & Jane. Veel leuker.

avatar van Iron Maiden
Die schaamteloze NL-synchronisatie blijft genieten, ik heb deze film vroeger ontelbare keren op video gezien en kan George dan ook niet meer objectief beoordelen.

avatar van E. Zandman
Vanwege de aap genaamd aap en de onverwachte Jane Goodall grap op het einde... toch nog 2 punten. Greets....

Zo slecht dat het weer goed wordt , heb me toen kapot gelachen

avatar van Kahlo
Onzinnige maar leuke film.