Slappy and the Stinkers (1998)

1,68

Komedie / Familie

geregisseerd door Barnet Kellman
met Jennifer Coolidge, Bronson Pinchot en B.D. Wong

Tijdens een saai schoolreisje naar een dolfinarium krijgen vijf boefjes, genaamd de Stinkers, het briljante idee om Slappy, de zeeleeuw te ontvoeren uit zijn bassin. Ze willen Slappy vrijlaten in de oceaan, waar hij thuishoort. Helaas is er nog een andere kaper op de kust die Slappy ook wil ontvoeren, om hem te laten optreden in een circus. Toch weten de Stinkers Slappy mee te smokkelen uit het dolfinarium, maar als Slappy paniek veroorzaakt, worden de Stinkers van school weggestuurd.

9 BERICHTEN
geplaatst: 11 april 2004, 20:29 uur [permalink]
hmm, kinderen zullen het ongetwijfeld aan de buis gekluisterd zitten bij dit meesterwerk, maar hij kon mij niet zo boeien zullen we maar zeggen

geplaatst: 12 april 2004, 11:58 uur [permalink]
Ik heb wel gekeken omdat er niks anders op TV was. Dat meisje tussen al die jongens deedt het aardig leuk. Soms wel wat komische stukjes erin zoals de lach van Slappy en andere dieren. Leuke film voor de kinderen. Deze film heeft wel iets weg van de Boefjes alleen is deze film niet in het zwart-wit.
*1,5*

avatar van Purmerend
geplaatst: 12 juli 2004, 14:08 uur [permalink]
0,5* maar dan ook alleen voor Slappy.

avatar van mafiabaas

geplaatst: 14 juli 2004, 17:51 uur [permalink]
saai hoor. 0.5*

Caligula
geplaatst: 7 juni 2005, 13:35 uur [permalink]
Te veel Stinkers te weinig Slappy. Alleen Slappy was goed.
Nog andere films met zeeleeuwen in de hoofdrol ?

Caligula
geplaatst: 7 juli 2005, 18:47 uur [permalink]
Tuurlijk, Andre (1994) , gebaseerd op waargebeurde feiten is er eentje.

avatar van Purmerend
geplaatst: 7 juli 2005, 22:32 uur [permalink]
En Salty uit (1975)

avatar van darthconner
geplaatst: 4 juli 2006, 19:01 uur [permalink]
Purmerend schreef:
0,5* maar dan ook alleen voor Slappy.

ik vind dat slappy 1.5 verdient.

geplaatst: 27 september 2011, 11:11 uur [permalink]
Hier toch nog een positieve reaktie, er gebeurt genoeg in de film, heb me er geen moment mee verveelt en kinderen zullen dit vast wel mooi vinden.