ad

Genre: Drama

Geregisseerd door: Frank Borzage

Met onder meer: Sally Eilers, James Dunn en Minna Gombell

Over Bad Girl

"VINA DELMAR'S novel of New York Life"

Wanneer Dorothy en Eddie elkaar ontmoeten staan ze allebei nogal cynisch tegenover het fenomeen liefde. Toch klikt het tussen hen beiden en om te voorkomen dat Dorothy problemen krijgt met haar waakzame broer, besluiten ze te trouwen. Als Eddie om zijn vrouw te verrassen een huis koopt, reageert Dorothy allesbehalve verheugd. Ze is zwanger en wordt gekweld door de vraag hoe ze dat allemaal gaan betalen…

image

Eddie Collins

Dorothy Haley

Edna Driggs

Upstairs Tenement Neighbor (onvermeld)

Expectant Father (onvermeld)

Expectant Father (onvermeld)

Nervous Expectant Father (onvermeld)

Mrs. Gardner (onvermeld)

BBarbie

Degelijk drama van Frank Borzage over miscommunicatie binnen een jong huwelijk. De mooie Sally Eilers zet een opperbeste vertolking neer. Vreemd dat we daarna nog nauwelijks van haar vernomen hebben. Haar minder ervaren tegenspeler James Dunn heeft af en toe last van overacting zonder dat het echt storend is. Een gevatte Minna Gombell zorgt ervoor dat het drama niet al te zwaar op de hand wordt.

Een relatie tussen de titel en de inhoud van de film heb ik niet kunnen ontdekken.