ad
  • 8.087.457 stemmen

It's Pat: The Movie (1994)

Komedie | 77 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Adam Bernstein

Met onder meer: Julia Sweeney, Dave Foley en Charles Rocket

Oorspronkelijke titel: It's Pat

Releasedatum: 26 augustus 1994

Over It's Pat: The Movie

Pat Riley, een luidruchtige lastpak van een niet nader definiëerbaar geslacht, wordt verliefd op Chris, een verlegen en gevoelig persoon van een al even ondefiniëerbaar geslacht. De relatie loopt echter niet bepaald op rolletjes, omdat Pat niet kan beslissen wat hij met zijn leven wil doen.

image

V

Waarom wil niemand een berichtje plaatsen over deze briljante komedie? Weet iemand trouwens waar ik dit pareltje aan kan schaffen? Bvd.

hallo, niemand??!!!!

avatar van davidov

davidov

van de 5420 users hebben blijkbaar 2 mensen deze film gezien, of kunnen ze zich herinneren dat ze hem gezien hebben (en jij bent er 1 van )...kan dus nog wel een tijdje duren voordat iemand wat over de film zegt

V

En wachten zal ik, indien nodig totdat ik de spreekwoordelijke ons weeg. Ik zal er persoonlijk voor zorgdragen dat dit pareltje Shawshank van de troon stoot, al is dat het laatste wat ik doe. WOEHAHAHA :evil

avatar van Purmerend

Purmerend

Genomineerd voor maar liefst 4 Razzie Awards: slechtste film, slechtste actrice, slechtste script en slechtste ‘nieuwe ster’. Onterecht werd er niet één verzilverd, omdat de jury vond dat Paul Verhoevens Showgirls in al deze vier categorieën met ‘de eer’ moest gaan strijken.

Info: Cinama.nl

avatar van [Preketero]

[Preketero]

Jammer voor je , V! De users zijn nu al opgelopen tot (momenteel) 13523. En nog altijd maar 2 stemmen. Ik zou deze film wel graag willen zien.

avatar van Miezz

Miezz

Bijna 4 jaar verder en inmiddels 3 stemmen. Volgens mijn berekeningen moet het nog zeker 15 miljard jaar duren voordat deze film op nummer 1 staat!

avatar van night rider

night rider

ik zag een korte impressie van de film in een gemonteerd filmpje van de slechtse lachfilms ooit....dit gaat hem dus niet worden!

YouTube - Top 10 Worst Comedy Movies