Honky Tonk Freeway (1981)

Alternatieve titel: Heibel op de Hoofdweg

Komedie / Actie

geregisseerd door John Schlesinger
met Beau Bridges, Jessica Tandy en Geraldine Page

Een absurd beeld van hedendaags Amerika, in fragmentarische portretten van verschillende mafkezen, wiens levens samenkomen in Ticlaw, Florida, een kleine stad die vastbesloten is toeristen aan te trekken ondanks het ontbreken van een afslag in de nieuwe snelweg.

avatar van 606
Redelijke komedie maar weinig actie.
Verhaal is goed verzonnen maar had beter uitgewerkt kunnen worden.
Personages waren leuk.

3 sterren

Meneer Bungel
Beetje van alles wat (komedie, drama, actie) maar van elk soort maar weinig bijzonders. Eigenlijk niet eens echt aan te raden, maar ik heb me toch wel vermaakt met een stel bekende gezichten die ik graag eens terug zie in zo'n 80s film, de jaren waarin ik zo'n beetje begon met films kijken. Kan ik deze Schlesinger ook afvinken met de notitie: niet eerder weerzien dan over tien jaar.

2,5*.