The Fighting Temptations (2003)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Jonathan Lynn
met Cuba Gooding Jr., Beyoncé Knowles en Wanda Williams

Darren (Gooding Jr.) is een cynische reclameman die een gospelkoor moet oprichten om recht te hebben op een enorme erfenis. Hij probeert zangeres Terri (Knowles) voor het koor te strikken.

avatar van otherfool
De ronduit leuke eerste 45 minuten (Gooding is in vorm!) worden compleet teniet gedaan door de saaie ego-trip van Knowles in het tweede gedeelte. Ze kan al niet geweldig zingen en dan ook nog eens op zo'n manier een film verknallen...

2* voor Gooding en de leuke bijrollen.