Marci X (2003)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Richard Benjamin
met Lisa Kudrow, Damon Wayans en Richard Benjamin

Er ontstaat een enorme controverse over het nieuwe album van rapper Dr. S, met als gevolg dat de baas van de platenmaatschappij met een hartaanval in het ziekenhuis terecht komt. Zijn verwende dochter besluit de zaak over te nemen en ze probeert Dr. S een beetje onder de knie te krijgen.

avatar van ToNe
Afschuwelijke film.
Wayans lijkt eerder afgestudeerd van de kleinkunstacademie dan een zogenaamde ruige ghetto-gangster.

Het helpt ook niet dat Kudruw en haar bitches elke blanke uptown girl stereotype uit de kast halen met een Chicks on Speed imitatie als dieptepunt. [Jawel, ze gaan rappen in haute couture]

avatar van Quentin
Zag net de laatste 10 minuten, ik ga me nooit de volle speelduur aandoen ... wat een rotzooi.