Marci X (2003)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Richard Benjamin
met Lisa Kudrow, Damon Wayans en Richard Benjamin

Er ontstaat een enorme controverse over het nieuwe album van rapper Dr. S, met als gevolg dat de baas van de platenmaatschappij met een hartaanval in het ziekenhuis terecht komt. Zijn verwende dochter besluit de zaak over te nemen en ze probeert Dr. S een beetje onder de knie te krijgen.

Daar hoef ik de trailer niet voor te zien. Wayans en Kudrow behoren voor mij tot de top van irritante acteurs/actrices en het verhaaltje lijkt me afschuwelijk.

avatar van bioscoopzaal
Vreselijke afschuwelijke trailer voor een ongetwijfeld verschrikkelijk pijnlijke en even afschuwelijke film ... BAH!

Ook al is er nix, kijk toch niet naar Marci X!

Phoebe X

avatar van bioscoopzaal
Volgens boxofficeguru.com:

"Showing up as a small blip on the box office radar was Paramount's rap music comedy Marci X which debuted poorly to an estimated $865,000 from 1,200 theaters. The R-rated pic averaged an embarrassing $721 per theater and suffered the worst opening for a wide release this year. The studio invested very little in marketing and distribution so the dismal showing was expected."

Die zal in Europa dus wel rechtstreeks op video uitkomen.

Veel slechter kunnen ze niet worden...een regel echte aan beveling voor de Flop top 100..

avatar van moviefreak#1
Hoe kun je een film totaal verknallen door totale miscast ? Stop Lisa Kudrow in een hiphop film.

Damon Wayans = ontzettende nerd. Die neptattoos alleen al...Lisa Kudrow gaat nog wel maar dit is echt een zwaar foute film...:(

avatar van ToNe
Afschuwelijke film.
Wayans lijkt eerder afgestudeerd van de kleinkunstacademie dan een zogenaamde ruige ghetto-gangster.

Het helpt ook niet dat Kudruw en haar bitches elke blanke uptown girl stereotype uit de kast halen met een Chicks on Speed imitatie als dieptepunt. [Jawel, ze gaan rappen in haute couture]

avatar van Dikkie Post
Vond het el een aardige film hoor, met hilarische liedjes, zoals the power of my purse, vond ik heel grappig.
Gewoon Phoebe op herhaling.
3 sterren van mij.

damon
Die wayans ziet er meer uit als mietje dan een Gangsta-Rappa Y'ALL!!!

verhaal is echt een rotzooitje, maar er zijn wel een paar grappen die je aan het glimlachen doen zetten

hej.....ik had 2 uur de tijd....kan ik die weer terug krijgen?

Voor diepgang in het scenario en sterke grappen/songs hoef je Marci X niet te kijken. Mensen... wat een foute casts ook (terecht genoemd!). Zó jammer. Ik vond de rapscène uit Scary Movie 3 net zo leuk als deze hele film.

kArIzMa_TuRk
ben deze nu aan het kijken, begin is wel leuk. alleen is het jammer dat de gemiddelde zo laag staat...

kArIzMa_TuRk
ik vond het wel een leuke film eerlijk gezegd! er werd best wel goed geacteerd. een 2,5*

avatar van Quentin
Zag net de laatste 10 minuten, ik ga me nooit de volle speelduur aandoen ... wat een rotzooi.

avatar van Knisper
kArIzMa_TuRk schreef:

Vanwaar maar 2,5* dan? Wat zijn je kritiekpunten?

jezus dit moet echt beroerd zijn, ik word nieuwsgierig:)