• 8.224.701 stemmen

Met onder meer: Jake Gyllenhaal, Ethan Hawke en Riley Keough

• Netflix Bekijk via Netflix

Over The Guilty

"Listen carefully."

De gedegradeerde politieagent Joe werkt momenteel bij de alarmcentrale. Hij ontvangt een noodtelefoontje van een vrouw die ontvoerd wordt. Tijdens de oproep ontdekt Joe dat niets is wat het lijkt en dat hij de waarheid onder ogen moet zien.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Emily Lighton (stem)

Sgt. Bill Miller (stem)

Henry Fisher (stem)

Matthew Fontenot (stem)

Alle Media

kappeuter (crew films)

Ah ja, natuurlijk, hoe kon het ook uitblijven...: Amerikaanse remake van Den Skyldige (2018)

avatar van Flitskikker

Flitskikker

Den Skyldige was erg verfrissend. Een ingetogen film op één locatie die toch uitstekend spanning wist op te bouwen en vast te houden.

Nu dan een wannabe-bombastische Amerikaanse remake op Netnix (die ondertiteling in de trailer alleen al... wat een treurnis). Dat kan alleen maar tegenvallen.

avatar van Movie-Addicted

Movie-Addicted

Slappe remake. Toch leuk geprobeerd.

*2.5

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Ik wou al zeggen ja, waar ken ik dit van? Heb deze precies dezelfde film onlangs gezien. Tot ik erachter kwam dat het weer eens om een remake gaat. Wat ik van de trailer zag hebben ze vrijwel exact de film gekopieerd, dus om deze dan nog eens te kijken hoeft voor mij dan niet zo zeer. De Deense versie vond ik wel redelijk, dus laat ik het daar maar bij houden, want dat was destijds ook met "Låt den Rätte Komma In", waar ze zo nodig een Amerikaanse remake van moesten maken, die ook vrijwel gekopieerd was van de Zweedse. Bij die film vond ik het origineel beter dus dat zal bij The Guilty niet veel anders zijn.

avatar van max cady

max cady

Prachtig acteerwerk van Gyllenhaal maar daar blijft het dan ook bij. Ik vond het origineel al tegenvallen dus deze is daardoor voor mij helemaal overbodig. Jammer.

avatar van killyou007

killyou007

Meesterwerk..ik zat op puntje van me stoel.

Top hoe hij inleeft en acteert.