ad

Met onder meer: Óscar Jaenada, Sergio Peris-Mencheta en Óscar Casas

Oorspronkelijke taal: Spaans

• Netflix Bekijk via Netflix

Over Xtremo

"Running away is not an option. Revenge is his only plan."

Het is twee jaar geleden dat Lucero, de broer van Max, zijn familie verraadt en de vader en zoon van Max vermoordt. Inmiddels is het twee jaar later als Lucero opnieuw toeslaat en zijn mannen de familie van Leo, de nieuwe protegé van Max, ook laat vermoorden. Dit is de druppel voor de wraakzuchtige Max.

imageimageimage

Alle Media

avatar van AniSter

AniSter

In het begin dacht ik nog even dat het een hele goede film ging worden, maar naarmate de bijna 2 uur verstreken vond ik het steeds minder worden. Dat zo'n film op veel punten onwaarschijnlijk is, mag de pret niet drukken, maar dat iemand met een revolver misschien wel 100 schoten afvuurt zonder te herladen; ik vind het gewoon dom om zoiets zó duidelijk te laten zien. Veel actie, maar ook hier af en toe een slechte coördinatie aangezien personen al vallen nog voordat de klap is uitgedeeld. Het plot is ok niet heel intelligent, maar...... als domme actiefilm is dit best redelijk vertier. Wel even het verstand op 0 laten. Het beste in deze film: enkele mooie shots van Barcelona.

avatar van Hoggiebro

Hoggiebro

kijkt lekker weg tijdens een onweersbui op vrijdag. Gewoon lekker vette actie met veel bloed, niet nadenken maar ontspannen

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Prima Spaanse actie film met mooie vecht scenes. Geen moment saai deze film. Het deed me wel wat aan zo'n Koreaanse film denken, die zijn ook in deze stijl gemaakt, keihard.

avatar van umbra

umbra

Heb me hier uitermate mee vermaakt, na enkele vette Spaanse misdaaad-actieseries eerder op Netflix, nu een Spaanse actiefilm die er lekker op inbeukt en geen seconde doet vervelen. Het verhaal, de fights, het agressieve, alles zat goed.

avatar van DreamTech

DreamTech

lekkere actie film ala de spaanse Max Wick

avatar van klara

klara

Wraakactiefilm die veel wegheeft van een Spaanse John Wick variant inclusief de vele

onwaarschijnlijkheden maar daarmee best vermakelijk. Gorilla Oscar Jaenada heeft

fysiek uitstraling maar ontbeert duidelijk acteertalent met ook vaak een nogal onbeholpen

lichaamstaal. Het acteerwerk laat sowieso bij vrijwel al de acteurs nogal te wensen

over, wanneer veel in de film ook tamelijk stupide of lachwekkend overkomt. Een actiefilm

met de nodige gebreken, maar die nochtans met minder allure en minder spectaculair

dan bv. de John Wick films, best weet te amuseren met meer dan genoeg redelijk tot

goede actie/vechtscenes.

Onverwacht goed.

Sommige dingen zijn wel wat onwaarschijnlijk maar inderdaad zoals hier boven word beschreven verstand op 0 en kijken.

Het gedeelte bij de wc's in de discotheek was het beste van de film

Het einde vond ik toch wat minder.

avatar van 606

Chinese casino "cachino"

Sergio Peris-Mencheta kende ik van Snowfall, vond hem daar al goed, nu in deze film is hij ook erg cool.