ad
  • 8.105.306 stemmen

Full Out 2: You Got This! (2020)

Familie | 90 minuten

Genre: Familie

Alternatieve titel: Full Out 2

Geregisseerd door: Jeff Deverett

Met onder meer: Logan Edra, Sydney Cope en Braedyn Bruner

IMDb beoordeling: 4,7 (353)

Releasedatum: 1 februari 2020

• Netflix Bekijk via Netflix

Over Full Out 2: You Got This!

Wanneer de Oklahoma Sooners, de atletiekvereniging van de Universiteit van Oklahoma, hun stergymnast Brenna Dowell verliezen, moet de rest van het team een manier vinden om in zichzelf te geloven om hun tweede Nationale Gymnastiekkampioenschap te winnen. Chayse en haar turnteam vragen een lokale breakdancer hen de juiste bewegingen te leren. Op die manier hopen ze de concurrentie te kunnen verslaan.

imageimageimage

avatar van Miesx

Miesx

Het is gewoon lachwekkend hoe deze film is gemaakt. De actrices zijn geen turners wat duidelijk te zien is. Eerst staat er een heel dun meisje op de balk, en ineens is ze weer dikker. Bij de afsprong is ze weer dun. Slechte overgang. Jammer.

avatar van gummybear

gummybear

Ik heb gewoon anderhalf uur gekeken naar helemaal niks. Alles ging eigenlijk zoals ze het wilden en er is letterlijk NIKS fout gegaan. Alleen Brenna die dan naar het nationale team gaat, maar ze winnen uiteindelijk toch die Kampioenschappen. Ook had het verhaal helemaal geen storyline en er werd niks verteld over de vorige film en het ongeluk. Want ik vond de eerste film oprecht heel leuk en spannend en goed geacteerd, dit vervolg erop kan gewoon net zo goed een andere film zijn.